18 lokakuuta 2010

Kun mikään ei riitä

HOLA!

Olenpas ollut taas tosi ahkera bloggaaja (not). :--)

Viikonloppu ei tosiaankaa ollu kovinkaa onnistunu. Lauantaina siis aamusta olin äitin ja Saran kaa shoppailemassa,tästä on tullu enemmänki sääntö ku poikkeus. Mukaan lähti taas aika kiitettävästi vaatetta. Otettii sit Anssi kyytii ja lähettii käymää Mummolla syömäs. Illaksi sain kehiteltyä vähän isomman Fightin äitin kaa ja kaikki vaan sen takia ettei mulle mikää riitä,ei koskaa. Oon suoraan sanottuna nii hitonmoinen lellipentu etten osaa arvostaa enää oikee mitää koska oon tottunu saamaan kaiken.

Sunnuntaina ois pitäny lähtä keilaamaa ja syömää mut ei yhtää huvittanu. Kävin sen sijaan ratsastaa maastossa yksin ku muut lähti sinne Ouluun. Mut mun olon sai paremmaks Janette,ku se oli meses ja on niin isoiso ikävä plus sitte katoin Rakkauskirjeitä Julialle joka oli ihana elokuva! Tähä sitä romantiikkaa :---(

Tänään sit oon ollu vaa kotona ku en jaksanu mennä kouluun koska meil ois ollu köksän käytännön koe ja ei hirveenä innosta ton ryhmän kaa.. Ainii, ja oon tosi helpottunu ku mäki vidoin löysin tanssiparin ens kevätjuhlaan, melkeen kaikilla nimittäin on jo pari. Mua kyl kuitenki tosiaan alko ärsyttää ku joku oli käyny kommentoimassa facebookkiin että "Voi m**** raukka ku joutuu tanssiin Miian kaa". Siis tosi lapsellista.. Mite kukaan voi sanoo tollee ihan pokkana tuntematta mua ollenkaa,olettamalla vaa et oon iha hirvee ku joku niin on joskus sanonu? huoh,huomaa kyllä että täällä päin ysiluokkalaisten poikien henkinen ikä on se kymmenen vee. -.-

Kuvia viikonlopun shoppailureissulta ja pari ylimäärästäki photoo:

































15 lokakuuta 2010

Tässä ollaan opettele mua,minä olen täydellinen ala rakastua.

Hejdå!!

Voi ei ku bloggaaminen on töksiny,eikä tästäkää mikää kovin hyvä postaus oo tulos.. Kuten ehkä huomaatteki,oon koittanu muka panostaa vähän tähä ulkoasuun.. Onko tää yhtään parempi ku vanha?

Oon ollu tänää tosi pahantuulinen ja väsyny vaikkei tosiaan pitäis,koska vihdoinki alkoi viikonloppu. Oon nii täynä kouluu. Aina pitäis vaa opiskella,opiskella ja opiskella. Tällä viikolla on ollu ärsyttävän paljon kokeita ja tänki päivän ruotsin koe meni tosi perseellee,ainaki luulisin. Ja sitte ku on viikonloppu,nii mitä ihmettä,kaikki muut on jossaki paitsi mä? Mulla ei oo oikeestaa mitää suunnitelmia tälle viikonlopulle,paitsi ehkä nähä huomen parii kaverii.

Mut sit vähä kivempiin asioihin! Alotin viikonlopun taas lohtushoppailemalla.. Paha tapa,pitäis lopettaa,nimittäin mulla ei oo enää senttiikää rahaa mut onneks äitil on. Käytiin sit kans kirjastos hakeen mulle joku kirja äidinkielen lukupäiväkirjaa varten. Haluisin oikeestaa jonku kirjan joka vois vaik käsitellä jotai syömishäiriötä tai jotai muuta sellasta isoo ongelmaa,koska se vois herättää niit ajatuksiiki.Ja sit sellane asia joka teki mut Tiistaina tosi iloseks: tänne sato lunta,ihanaa!!

Voisin vaikka alkaa kattoo jotai hyvää leffaa ja syömää,jospa se sais mut vähä paremmalle mielelle.:) HAUSKAA VIIKONLOPPUA!

Kuvia viel menneeltä viikolt:

















11 lokakuuta 2010

Sun vieressä on lämmin ku ulkona on kylmä



Moy!

Vihdoinki pääsin postaan. Oikeesti on ollu nii kiirus että oon joutunu koko ajan lykkään tätä. Mutta joo. Olin siis vklp näkee kavereit Raahes ja oli tosi mukava ja ihana nähä kaikkii.♥ Lauantaina ja tänään oon ollu "shoppailemas" ja tuloksena on että vaatteet ei mahu enää kaappiin,niit on liikaa,ja siltiki tuntuu ettei koskaa oo mitää päälle pantavaa. Syksy on kyl aika kauheet ku sataa vaa ja on kylmä mut oon ollu tänää kyl tosi ilone!





















Äiti neulo mulle tälläsen tuubihuivin joka löytyykin jo melkee jokaselta. Tykkään tästä kuitenki tosi paljon!



Ostin tuon ELLE accessories lehen itelle linkkuun luettavaks nii sielt löyty kyl kaikkee kivaa ja himottavaa.. Kannattaa tsekata tää lehti!



Sit perjantaina mun veljil oli 18v synttärit nii mummo käväs ja otti mustaki pari kuvaa ku pyysin, mummo on ammatiltaan valokuvaaja,hah.



Sisko rakas ♥



Ja toinen massa juttu sit.. Nää toppaliivit. Vaikken ite koekkaan olevani mitenkää massa nii kyl tää vaa muhunki iski. Pitihä sitä sitte itekki siis saaha!



Ku oon lueskellu muitten muotiblogeja/we heart it nii oon tullu sihen tuloksee et tälläset shortsit mäkin haluun! Oikeestaan tänään sovitin kahtii tollasii henkkamaukal mut en sit ostanu ku oli vähä epävarma olo niist.

Nyt lähen kyl nukkuu ku tuntuu taas siltä et oikeesti nukahtaa näppäimistölle.. Moikka! ♥

06 lokakuuta 2010

I guess that's what I get for wishful thinking



Heippade.
Joudun nyt kirjottaa tosi pikapikapostauksen ku mun pitäis olla jo tallilla.
Eilen siis lähettii koulun jälkee äipän kaa kiertää paljekirppis ja ensi tuntu ettei mitää löydä mut aika paljo taas lähti mukaan,että se siitä "pitäis varmaa rajottaa shoppailua". Mulla ei enää pia mahdu vaatteet kaappeihin!















Xoxo,Miia

04 lokakuuta 2010

Only girl in the worldd




Helou my honeyss-

Ei oikee inspaa kirjottaa just nyt mut nii-ii...
Kuitenki,oon siis tänää vaihteeks ollu omalla lomalla ku ei koulussa ollu oikee ketää kavereita paikalla ja ei vaa jaksanu rankan viikonlopun jälkee,hehs.

Lauantaina oltii siis aamusta kirpparil myymäs Saran kaa ja ei ollu hirveen tuottavaa hommaa mut tuliha sieltä jonku verran rahaa. Illasta sit olin Jassun,Jennin,Hennan ja Julian kaa Zeppeliinis siel naisten illassa ja oli tosi kivaa vaikka Henna lähti aika aikasin.

Sunnuntaina Kati kävi valmentamassa mua ja Tellua ja me mentii koulua. Hirvee ku se iski mulle jalkaan pitkät jalustimet! Tuntu taas vaihteeks ettei mikään onnistu ton mun ponimuksen kaa mut kyllähä se siitä sitte.



Oh no kuinka kaunis kuva musta mut tän kuvan päätarkotuksena on noi lapaset jotka äiti mulle kuto.. :d






Vihdoinki mun kynnet on tetin jälkee ees vähän kasvanu niin että sain näitä ees vähä lakattuu!! ♥












My darlings ♥

Voisin oikeesti vähä rajottaa shoppailua koska esim. mun yhteiskunta opin työ (= Budjetti mun menoista) on aika lailla miinuksen puolel :(

Xoxo,Miia

01 lokakuuta 2010

Perjantai on pahin.



Jee,yksin kotona dataamassa,oikee unelma perjantai.

Suunnitelmat kyl kusi taas nii pahasti ettei huomenna tuukkaa Raahen reissuu nii meen sinne sit ens vklp ja huomenna sen sijaa pitäis olla kirpparil myymäs ja illalla naisten ilta eli shoppaamaan taas! Ja tietenki hyvässä seurassa.

Tänään koulus oli ruotsin pistokas et joo-o ja matikan testi,unohtamatta cooperia almost korkkareis. Lohdutin itteeni sit lähtemällä pikaiselle soppailukierrokselle Zeppeliiniin ja sieltä tallille et tälläne alotus tälle viikonlopulle!

Mitä teillä on suunnitelmissa?



Vyö 1e /Seppälä
Kultainen käsikoru 2e/Seppälä
Toinen käsikoru 1e/Seppälä
Ranskalainen manikyyri 3.95e/Seppälä



Tossa ku kattelin et mitäs sinne kirpparille ottaiskaa mukaa nii löysin taas vanhoja kuvia.. Oon ollu kyl nii söpö xd
Toises kuvas mä ja Sara toises mä ja Aleksi