11 lokakuuta 2010

Sun vieressä on lämmin ku ulkona on kylmä



Moy!

Vihdoinki pääsin postaan. Oikeesti on ollu nii kiirus että oon joutunu koko ajan lykkään tätä. Mutta joo. Olin siis vklp näkee kavereit Raahes ja oli tosi mukava ja ihana nähä kaikkii.♥ Lauantaina ja tänään oon ollu "shoppailemas" ja tuloksena on että vaatteet ei mahu enää kaappiin,niit on liikaa,ja siltiki tuntuu ettei koskaa oo mitää päälle pantavaa. Syksy on kyl aika kauheet ku sataa vaa ja on kylmä mut oon ollu tänää kyl tosi ilone!





















Äiti neulo mulle tälläsen tuubihuivin joka löytyykin jo melkee jokaselta. Tykkään tästä kuitenki tosi paljon!



Ostin tuon ELLE accessories lehen itelle linkkuun luettavaks nii sielt löyty kyl kaikkee kivaa ja himottavaa.. Kannattaa tsekata tää lehti!



Sit perjantaina mun veljil oli 18v synttärit nii mummo käväs ja otti mustaki pari kuvaa ku pyysin, mummo on ammatiltaan valokuvaaja,hah.



Sisko rakas ♥



Ja toinen massa juttu sit.. Nää toppaliivit. Vaikken ite koekkaan olevani mitenkää massa nii kyl tää vaa muhunki iski. Pitihä sitä sitte itekki siis saaha!



Ku oon lueskellu muitten muotiblogeja/we heart it nii oon tullu sihen tuloksee et tälläset shortsit mäkin haluun! Oikeestaan tänään sovitin kahtii tollasii henkkamaukal mut en sit ostanu ku oli vähä epävarma olo niist.

Nyt lähen kyl nukkuu ku tuntuu taas siltä et oikeesti nukahtaa näppäimistölle.. Moikka! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)