15 lokakuuta 2010

Tässä ollaan opettele mua,minä olen täydellinen ala rakastua.

Hejdå!!

Voi ei ku bloggaaminen on töksiny,eikä tästäkää mikää kovin hyvä postaus oo tulos.. Kuten ehkä huomaatteki,oon koittanu muka panostaa vähän tähä ulkoasuun.. Onko tää yhtään parempi ku vanha?

Oon ollu tänää tosi pahantuulinen ja väsyny vaikkei tosiaan pitäis,koska vihdoinki alkoi viikonloppu. Oon nii täynä kouluu. Aina pitäis vaa opiskella,opiskella ja opiskella. Tällä viikolla on ollu ärsyttävän paljon kokeita ja tänki päivän ruotsin koe meni tosi perseellee,ainaki luulisin. Ja sitte ku on viikonloppu,nii mitä ihmettä,kaikki muut on jossaki paitsi mä? Mulla ei oo oikeestaa mitää suunnitelmia tälle viikonlopulle,paitsi ehkä nähä huomen parii kaverii.

Mut sit vähä kivempiin asioihin! Alotin viikonlopun taas lohtushoppailemalla.. Paha tapa,pitäis lopettaa,nimittäin mulla ei oo enää senttiikää rahaa mut onneks äitil on. Käytiin sit kans kirjastos hakeen mulle joku kirja äidinkielen lukupäiväkirjaa varten. Haluisin oikeestaa jonku kirjan joka vois vaik käsitellä jotai syömishäiriötä tai jotai muuta sellasta isoo ongelmaa,koska se vois herättää niit ajatuksiiki.Ja sit sellane asia joka teki mut Tiistaina tosi iloseks: tänne sato lunta,ihanaa!!

Voisin vaikka alkaa kattoo jotai hyvää leffaa ja syömää,jospa se sais mut vähä paremmalle mielelle.:) HAUSKAA VIIKONLOPPUA!

Kuvia viel menneeltä viikolt:

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)