29 syyskuuta 2011

Like a lady

Heips!

Koeviikot on iiiiihania ku ei tarvi kitua koulussa ku joku kolme tuntia! Koko viikko on menny nii vauhuilla ohi että en taaskaa voi ymmärtää että huomenna on jo perjantai ja sitte viikonloppu. Tänään TAAS missasin bussin parilla minuutilla ja oottelin ulkona sitte tunnin seuraavaa jolla pääsis keskustaan. Istuskeltii Jansun ja Sussun kanssa ensin coffee housessa ja sitten lähettiin metsästään mulle täydellistä pipoa, mutta täydellisen pipon sijasta löysin täydelliset kengät? Hienoa
, mutta pitäiskö huolesua jo kun oon ostanu viikkon sisään kolmet kengät? Ku olin saanu tilin tyhjäksi noin kymmenessä minuutissa niin käytiin vielä syömässä. Pari kuvaa vielä ja sitten lähen lukemaan yhteiskunta oppia, aaaaa..


miian 151trtrtrt
miian 067rerer
miian 040trt
miian 028tttt
miian 002yyyy
miian 211
miian 210
miian 208
miian 214trt

Aa kattokaa kui söpöjä mun mursut on! <3 Tossa noi mun molemmat uudet kengät ja viimeisessä kuvassa mun wanhojen mekko. Mekkoa on tarkoitus vielä lyhentää helmasta ja kaventaa vyötäröltä sekä ottaa noi ällöttävät hihat poissa ja tuohon pitää sit vielä laittaa se aluhame mutta siis, tollasen nyt sit hankin... :--D

2 kommenttia:

:--)