27 syyskuuta 2011

If you ever loved somebody put your hands up

Hellllou!

On ollu melko no life olo tässä viime ajat ku oon vaa istunu kotona ja lukenu kokeisiin enkä oo sitten ehtiny/jaksanu tehä mitään muuta sen lisäks. Eilen oli äidinkielen koe ja tänään oli onneks vapaata koska oli kolmoskoodi=opoa. Aamulla nukuin pitkään ja sitte ku mama pääs töistä nii käytiin Oulussa tekemässä mulle pari uutta hankintaa mm se Wanhojen mekko, yay! Mun pitää todellakin vielä fixailla sitä ennenkun näätte kuvaa siitä. Loppu illan oon lukenu huomiseen matikan kokeeseen koska tiiän että kusasen sen, voi sitä riemua jos pääsen läpi!:--D Sunnuntaina käytiin Jansun kanssa kaupungilla hakeen sille vaatteita ja mulle Konad-tarvikkeita. Kävästiin myös yks päivä Saran kans ulkona kuvailemassa joten kuvia luvassa NYT!


Blogiin (4)

Blogiin (8)

Blogiin (10)

Laatta - 6.5e
Lakka - 5.8e

Nyt oon ihan koukussa näihin! Näillä on niiiin helppo ja nopee tehä hienojaki kynsii, eli heti ku mulla on lisää rahaa nii pitää pistää tilauksee näitä netistä lisää.

Blogiin (11)

Sain myös uuden ripsarin + hox hox mun kynnet!

Blogiin (12)

Äitille laitoin tälläset leopardit ja tänään tein samanlaiset itelle ku tykkäsin näistä niin paljon.:) Sarallekkin laitoin sunnuntaina kynnet.

Blogiin (13)

Blogiin (6)

Blogiin (7)

Blogiin (5)

Blogiin (16)

Blogiin (3)

Sunnuntain asua.

Blogiin (9)

Blogiin (14)

Blogiin (15)

Blogiin (17)

Blogiin (1)

Blogiin (18)

Blogiin (2)

Hehe, ärsyttää koska en saanu ainuttakaa uutta kuvaa jossa ois ollu feispuuk ainesta!:--(

C ya murut!

12 kommenttia:

  1. ihana postaus ja miia oot nii kaunis ja ihana tuo karva takki ja anna mulle sun naama ja hiukset oikeesti!!!! <3

    VastaaPoista
  2. Jansu// Senki liiottelija höpöööö <3 SÄÄÄÄ OOOOT IHANA JA KAUNIS JA NAMU jne jne jne tiedäthän sä ;--)

    Roosa// Ite oot ihana <33!

    VastaaPoista
  3. MIIA PERKELE vaihetaan hiuksia ja naamaa KIITOS! ja mikä ettei vartaloitaki.... P.S. ihana tuo pyöräkuva xDDd oikeesti tulostan kohta ja paan seinälle vaikkapa sängynpäätyyn :)

    VastaaPoista
  4. Vähänkö siistejä kuvia! Ja oot todella kaunis! :) Ja hienoja vaatteita. Tykkään! :D

    VastaaPoista
  5. Terhi// Ihana HASSU XD <3 joo vaihetaa vaikka heti!
    Elina// TY! <3 :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat kengät! Ja toi pyöräkuva on superkiva :)

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja oot aivan sairaan kaunis! :>

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä toi toisiks alin oikeemmanpuoleinen olis ihan mahtava facebookkuva! *-*

    VastaaPoista

:--)