01 lokakuuta 2011

Turn it up!

Moiks!

Ihana ihana lauantai! <3 Oon nukkunu aamulla pitkään jonka jälkeen laitoin kynnet. Ehdin meikata ja laittaa hiuksetkin ihan kaikessa rauhassa ja sit käskin äitin ottaa pari kuvaa. Eilen pääsin jo ennen yhtätoista eli heti kun olin tehnyt kokeen ja kotona olin siinä 12maissa. Siivoilin jonkuaikaa ja sit käytiin mamin ja koirien kanssa reilun kymmenen kilsan lenkki. Pidettiin eilen Sarkun kanssa taas vaihteeks Glee-maratoonia. Pitää pakottaa Sara ostamaan mulle GG:n kolmos kausi koska toi Glee on pian loppuun katottu.:--(


Lauantai (4)
Lauantai (5)
Lauantai (6)
Lauantai (3)
Lauantai (2)
Lauantai (1)
Lauantai (8)
Lauantai (7)

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

4 kommenttia:

  1. ihanat hiukset sulla :) voisit lahjottaa mulle

    käy kurkkaa:
    http://pipsa-karoliina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Pipsa// Kiitti!:--) Tuu hakee. Käyn tsekkaa sunki blogis! (:

    VastaaPoista
  3. Aaaaaaaaa oot ihan himokaunis!! *-*

    VastaaPoista

:--)