23 marraskuuta 2010

So why can't you see, you belong with me?

Heippa vaan!

Arvatkaa mitä,oon nyt true blondi! Oon sunnuntaina alkanut vaalentamaan tätä mun tukkaa ja tässä on nyt yhteensä viis vaaleeta väriä mutta nää on vieläkin aikas keltaiset. En oikeen tiiä mitä mä tekisin näiden kanssa koska näihin on nyt menny aika paljon rahaa ja mun mielestä nää hiukset saa mut näyttämään rumalta joten ajattelin nyt värjätä sitten takas ruskeiksi koska mun mielestä ne sopi mulle paremmin ja kaipaan pitkiä hiuksia! Mut en kyl tiedä vielä..

Viime lauantaina oltiin siis Jassun ja Hennan kaa kaupungilla koko päivä kun Hennan isä vei sinne meidät ja tajuttiin joskus viiden aikaan illalla että "hitto,eihän meil oo kyytii takasi kotiin" niin meinattiin joutua odottaan kyytiä yhteentoista asti illalla, mutta onneks iskä haki. En ees tiiä oikeestaan mihin mun kaikki rahat taas kulu mutta sain kuitenki sen mitä lähdin hakemaan eli hopeashampoon. Mulla vähän toi nukkumaan meno aina venyy nii en meinannu millää jaksaa herätä sunnuntaina vaan myöhästyinkin lenkiltä! Lähettiin siis kymmeneltä aamulla Katien,Leenun,Alisan ja piskien kanssa lenkille. Nala oli ihan innoissaan taas ku sai noin monta uutta koirakaveria. :)

Enään kuukausi jouluun ja pari viikkoa mun synttäreihin! I can't wait!! Joko te tiedätte mitä haluutte joululahjaksi? Entä joko ootte ostellu joululahjoja?:)


Vihdoinki mulla on mekko ysien itsenäisyyspäivänjuhlaan! Mekon sain lainaan jansulta mut huivi ja kengät on omat.























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)