27 marraskuuta 2010

Heipsan!

Kauuheen väsyny olo taas mutta oon pitkästä aikaa taas ilone ja tää viikonloppu on ollu tosi kiva ja pitkä. Mulla siis alkoi viikonloppu jo tortaina koska perjantaina oli täksvärkki. Kävin perjantai aamuna Nalan kaa lenkillä ja sitte ratsastamassa Tellulla maastossa ilman satulaa, ainiin, pian Tellun kaa vuosi yhdessä!♥ Illalla sit käytiin äitin kanssa ettiin mulle uutta takkii ja mukaan lähti vähä muutakin. Tänään Sitten olin oikeestaan melkeen koko päivän Jassun,Hennan ja Jennin kanssa Jassulla "pikkujouluissa".Oli ihana viettää aikaa taas tolleen kavereiden kanssa. Mulla on ihania kavereita.♥

Mut sit, miks oikeestaan oon ilonen? Koska ei tarvi miettiä ens viikon kokeita ja perjantaina on taas helppo päivä ja saatankin ehkä lähtee illaksi Raaheen näkeen kavereita ja mulla on sit synttäritki. 6.12 ois kans yhdet estekisat minne ollaan varmaan Saran kanssa menossa Tellulla ja Manulla. Tänään kans käytiin Saran kaa noilla meijän hevosilla maastossa ja ei oikeesti oo melkeen mitään ihanempaa ku istua ilman satulaa lämpimässä selässä talvi pakkases. No joo,menipä taas heppajutuiks.





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)