20 maaliskuuta 2011

Don't stop the party

Helou!

Viikonloppu meni tosi vauhilla ohi ja se ois taas paluu kouluun ja heti huomenna ois eessä matikan testi jonka koealuetta en oo vielä edes kattonu. Perjantaina en tehny mitää erikoista mutta lauantaina käytii illasta raveissa ja lähettiin Raaheen. Tänään tulin sit viiden linkulla kotiin ja kävin ratsastamassa Tellunki siinä samassa. Mulla on kyllä maailman hienoin poni.:) Enpä jaksa tähän nyt oikeestaa muuta kirjotella koska oon niin väsyny että nukahan pian näppäimille (taas)..

Mutta laitan tähän loppuun viel pari kuvaa viikonlopulta.

uudestaan

BLOGII (2)

BLOGII (3)

BLOGII (4)

BLOGII (5)

uudestaan (6)

uudestaan (3)

uudestaan (2)

uudestaan (5)

uudestaan (4)

18 maaliskuuta 2011

I can't take it, take it, take no more

Helou!♥

Ihana ku alko viikonloppu, onhan tuota taas ooteltukki.♥ Tää päivä on menny uber nopeeta. Aamusta mulla oli kaks tuntii ruotsii ja meille palautettiin kokeet, sain 8minkan! Oon nii tyytyväine itteeni ku kokeet on menny nyt tosi hyvin niissäki aineissa joissa yleensä oon huono. Sit meil oli kaks tuntii matikkaa ja loppu päivä liikkaa. Liikunnas meil oli paritanssii ja harjoteltii teini bolonesea (ei mitään hajua miten se kirjotetaan :D) eli aika rento päivä takana. Koulun jälkee kävin tunnin taluttelemas Tellua metäs ja putsasin sen varusteet. Ainii olihan mulle tullu myös mun lävistyskorut joista puolet on vielä liian lyhyitä tohon mun madonnaan... Anyway, ku tulin tallilta siin seitsemän maissa kotiin nii voi meijä pikkusta Nellii,se reppana nukahti mun sylii iha väsyneenä..♥ +Isi toi mäkkäri ruokaa ::D ihana iskä.. Eipä tässä nyt oikee muuta,hauskaa viikonloppua kaikille ihanille!♥

IMG_4172

IMG_4173

IMG_4175

IMG_4177

Tälläsii siis tuli tänään postista, yhteensä viis erinlaista lävistyskorua.

IMG_4185

.......:DDDD true fädäss...

Valokuva1155

Nää tässä on ihania neitejä ja ystäviä! :)♥

♥:Miiiiiiru

17 maaliskuuta 2011

I just can't get enough..

Moikkade!

Tää viikko on ollu suoraa sanottuna iha perseestä! :D
Oon nii rätti väsyny kaikkee että en tiiä enää mitä teen eikä todellakaa oo ollu aikaa postata kunnolla.. nyt vielä jos viikonloppuna pitää olla kotona nii en kestä. Tää viikko on ollu melkee pelkästään kokeisiin lukua plussa oon käyny reippaana tallilla melkee joka päivä. Eilenki ratsastin kaks hevosta ja illalla kävin lenkillä. Tuossa alkuviikosta värjäsin omia sekä Saran hiukia ja äiti laitto mulle uudestaa pidennykset. Laitoin siis pidennyksiin jonkunlaisen öljyhoidon ja leikkasin latvoja niin nää on taas aika hyvässä kunnossa, ei siis ainakaa ihan vielä tarvi ostaa uusia pidennyksiä. Ainii ja sit semmone pikkune juttu että oon käyny toissa tiistaina laittamassa itelle Madonnan uudestaa. Kävin siis sellasessa paikassa Oulussa ku Undergroundissa. Love it ! ♥

IMG_4002

IMG_4003

IMG_4004

IMG_4156

blogii (2)

nelli

blogii (1)

IMG_4012

Tiistain kuvasaldoo.. Kävin koulussa aamusta 1.5h mut loppupäivän sit olin kotona nukkumassa ja Nellin&Nalan seurana.

Picnik collage

Ja vielä tiistain päivänasua.. Hox hox uudet housut Sepplästä.. Oonki jo pidemmän aikaa ettiny noita korkeevyötäröisiä housuja enkä tietenkää voinu enää jättää noita kauppaan ku hintaa jäi vaan 7euroo. Noi on muutenki tosi helppo yhistellä kaikkien kanssa..:)

Mut eipä täs tänään muuta,lähen itekki nyt nukkumaan. Heippa!♥

11 maaliskuuta 2011

khi

Tälläsii ois kiva saada kesäksi.. ♥

My loverrr

Ulkonäkökriisi... Kaipaan taas jotai vaihteluu.


Jennisd (1)

Jennisd (2)

Jennisd (1)

ps onpa jenni nätti!

Helsingfors

Hey my darlings! ♥

Loma onki sitte jo melkee ohi.. Alku loma oltiin lauantaista maanantaihin helsingissä ja tiistaista perjantaihin oon ollu Raahe_stadissa nii eipä oo oikee jääny aikaa postaamiselle pahemmin..:(

Eipä tässä lomalla oo hirveesti tapahtunukkaa mitään nii en tiiä oikee mistä kirjottaisin tähän.. No, lauantaina kun siis mentiin Helsinkiin nii shoppailtiin se ilta ja sitte sunnuntaina heti aamusta lähettiin Valtterille. Sielä oli kyllä ihan hitosti ihmisiä. Mukaan lähti kahdet kengät ja kolmet farkut. Iltapäivällä käytiin Kimin kanssa Itiksessä ja illalla leffassa kattoon Black swan. Maanantai aamuna ehdittiin vielä shoppailla ja loppu päivä oliki aikalailla autossa istuskelua.

Laitan tähän vielä jotain random kuvia tuolta reissulta.

valmista (9)

valmista (8)

valmista (20)

Isi ♥

valmista (21)

valmista (3)

valmista (2)

valmista (22)

valmista (17)

Äiti ja Sara ♥

valmista (14)

valmista (16)

without make up.. Älkää kysykö..

valmista (4)

valmista (13)

valmista (7)

Aurinkopuuteri - 3.95 H&M
Kasvonaamiot - 0.95e/kpl H&M

valmista (24)

Kiilakorot yhteensä 6e Valtterilta
Balleriinat - 2e Seppälä

valmista (10)

valmista (6)

Nää kiilakorot on muuten kyllä maailman ihanimmat kengät mut aivan järkyttävät kävellä.. Ette voi ees kuvitella miltä tuntu kävellä noilla koko päivä ympäri helsinkii.

valmista (23)

2.95e - Seppälä

valmista (19)

6.90e - Joku random kauppa itiksessä. Mun edelliset tälläset on hukassa nii oli pakko saaha uuet, love them.. ♥

valmista (25)

0.95e - H&M

valmista (18)

valmista (15)

Farkut - 2e/klp Valtteri

valmista (1)

Legginsit - 8.5e Seppälä

valmista (11)

Perus toppi - 6.95e H&M

valmista (12)

Mekko - 4.90e Ginatricot

Tää oli kyllä aika löytö.. Hieman iso ehkä vaikka onki kokoo 34 mut meneehän tää, en todellakaa voinu jättää tätä kauppaan. Toisella puolella on tosta helmasta semmone jännä rusetti mut sei näy tossa kuvassa,ehkä saatte joskus parempaa kuvaa tästä mekosta.

valmista (5)

Mekko - 24.95e H&M