18 maaliskuuta 2011

I can't take it, take it, take no more

Helou!♥

Ihana ku alko viikonloppu, onhan tuota taas ooteltukki.♥ Tää päivä on menny uber nopeeta. Aamusta mulla oli kaks tuntii ruotsii ja meille palautettiin kokeet, sain 8minkan! Oon nii tyytyväine itteeni ku kokeet on menny nyt tosi hyvin niissäki aineissa joissa yleensä oon huono. Sit meil oli kaks tuntii matikkaa ja loppu päivä liikkaa. Liikunnas meil oli paritanssii ja harjoteltii teini bolonesea (ei mitään hajua miten se kirjotetaan :D) eli aika rento päivä takana. Koulun jälkee kävin tunnin taluttelemas Tellua metäs ja putsasin sen varusteet. Ainii olihan mulle tullu myös mun lävistyskorut joista puolet on vielä liian lyhyitä tohon mun madonnaan... Anyway, ku tulin tallilta siin seitsemän maissa kotiin nii voi meijä pikkusta Nellii,se reppana nukahti mun sylii iha väsyneenä..♥ +Isi toi mäkkäri ruokaa ::D ihana iskä.. Eipä tässä nyt oikee muuta,hauskaa viikonloppua kaikille ihanille!♥

IMG_4172

IMG_4173

IMG_4175

IMG_4177

Tälläsii siis tuli tänään postista, yhteensä viis erinlaista lävistyskorua.

IMG_4185

.......:DDDD true fädäss...

Valokuva1155

Nää tässä on ihania neitejä ja ystäviä! :)♥

♥:Miiiiiiru

7 kommenttia:

:--)