17 maaliskuuta 2011

I just can't get enough..

Moikkade!

Tää viikko on ollu suoraa sanottuna iha perseestä! :D
Oon nii rätti väsyny kaikkee että en tiiä enää mitä teen eikä todellakaa oo ollu aikaa postata kunnolla.. nyt vielä jos viikonloppuna pitää olla kotona nii en kestä. Tää viikko on ollu melkee pelkästään kokeisiin lukua plussa oon käyny reippaana tallilla melkee joka päivä. Eilenki ratsastin kaks hevosta ja illalla kävin lenkillä. Tuossa alkuviikosta värjäsin omia sekä Saran hiukia ja äiti laitto mulle uudestaa pidennykset. Laitoin siis pidennyksiin jonkunlaisen öljyhoidon ja leikkasin latvoja niin nää on taas aika hyvässä kunnossa, ei siis ainakaa ihan vielä tarvi ostaa uusia pidennyksiä. Ainii ja sit semmone pikkune juttu että oon käyny toissa tiistaina laittamassa itelle Madonnan uudestaa. Kävin siis sellasessa paikassa Oulussa ku Undergroundissa. Love it ! ♥

IMG_4002

IMG_4003

IMG_4004

IMG_4156

blogii (2)

nelli

blogii (1)

IMG_4012

Tiistain kuvasaldoo.. Kävin koulussa aamusta 1.5h mut loppupäivän sit olin kotona nukkumassa ja Nellin&Nalan seurana.

Picnik collage

Ja vielä tiistain päivänasua.. Hox hox uudet housut Sepplästä.. Oonki jo pidemmän aikaa ettiny noita korkeevyötäröisiä housuja enkä tietenkää voinu enää jättää noita kauppaan ku hintaa jäi vaan 7euroo. Noi on muutenki tosi helppo yhistellä kaikkien kanssa..:)

Mut eipä täs tänään muuta,lähen itekki nyt nukkumaan. Heippa!♥

6 kommenttia:

:--)