01 helmikuuta 2012

hei sinä..

Nanni, anonyymi, bloggari ilman blogia, "ruotsalainen" belle... rakkalla lapsella on monta nimeä.
Mut se pointti: Hei cmoon, ihanku en tajuais kuka noita kommentteja kirjottelee ja että ne tulee samalta ihmiseltä ku niitä tulee 200 yhtä aikaa. nimenomaan, Get a life n leave me aloneee.
Mulla ei oo todellakaa aikomusta enää julkasta sun tai kenenkää muunkaa paskakommentteja jotka on sisällöltään pelkkää paskaa tyyliin "fatass" tai jotai helvetin psykologisia puheita (viimestää tosta viimesestä sanasta myös sun tulis tajuta että oon tunnistanu sut.) Oikeesti ei kellää oo noi tylsä elämä et täytyy peeloilla toiste blogeihi.. fuck off suckers.

ja sit vielä toine asia.. ketä kiinnostaa kuka maksaa mun ostokset vaikka se ois mun naapuri? Oikeesti, ei pitäis paljo teijä persettä kutittaa. Ja just tommone kitinä että "mite pärjäät omillas" no en tiedä, varmaan ei oo rahaa ostaa omaa asuntoa ikinä vaa nukun ojassa ja kävelen töihin.. eiku ainii, ISI ostaa mulle prinsessalinnan ja lentokoneen. Aina ei mee nallekarkit tasan, sellasta se elämä on. Antakaa jo mun olla ja keskittykää omaan elämään tai jos mun elämä on niin ylivoimasen surkeeta nii lopettakaa tän blogin seuraamine ja painakaa suosiolla ikkuna kiinni, kiitos.

20 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. oih onhan mulla onneks vielä ihaniikin lukijoita! <3

      Poista
  2. asiaaa !!! vitu pellei jotku anonyymit jotka tulee vaa dissaa.. ne on vaa kateellisiii:)!!

    VastaaPoista
  3. haha, löysin sun blogis äskettäin ja kyllä munkin ensimmäinen ajatus oli se että oot vissiin aika hemmoteltu :D kaikki (mukaanlukien minä) ei välttämättä tajuu sitä että miten sun vanhempas maksaa sulle kaiken. ite en kehtais kyllä ees kertoa kaikille että isi ja äiti makso taas mulle sitä ja tota :D tulis jotenki niin semmonen olo etten ite saa aikaseks mitään enkä pysty luultavasti tulevaisuudessakaan pärjäämään omillani kun en oo koskaan joutunu mitään ite maksamaan. mutta enhän mä sua tunne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hei, sulla on sentää pokkaa sanoa omalla nimellä mitä mieltä oot. Mutta tosiaan, niinhän ne maksaa koska millä mä maksaisin kun oon alaikänen enkä mihinkään pääse töihin. Enkä usko et oon yhtää kalliimpi lapsi ku kukaan mukaan :--D Kuitenki aina välillä koitan maksella jotai isompia ostoksiani porkoille takasi mut nii..:--D

      Poista
  4. Samaa mieltä Siirin kanssa, mut niinkuin itse sanoit niin aina ei mee nallekarkit tasan :---)

    VastaaPoista
  5. Kyllä alaikäsetkin voi päästä töihin. Tuo on vaan hyvä tekosyy. Ja jos ei oo ite rahaa maksaa, niin sitte kannattas ehkä vähä miettiä onko oikeen ostella niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no enpä oikee keksi mistä. Kävin kyselee kesätöitä nii kaikissa kävin samankeskustelun "ootko jo 18? ai ni sitten me ei ikävä kyllä voida ottaa sua"

      Poista
  6. Eikös sun pitäis olla tyytyväinen että saat ylipäätään kommentteja tänne? :D pisti myös silmään tuo "tuskin oon sen kalliimpi lapsi kuin muutkaan", no jos itseeni vertaan nii kyllä tunnut saavan vähä sitä sun tätä, harva se viikko tilailet jotain vaatekasoja ja uusia kameroita ja niihin uusia putkia ja lisäsalamoita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no aika moni muukin kyllä saa :D Ja mitä mun kameravälineisii tulee nii se on tyylii mun ainut harrastus nii ei oo paha. Mun sisko harrastaa ratsastusta ja sillä menee kahessa kuukaudessa siihen n.300 ja saan samalla rahalal tyylii ite kaikkee. Ja kaikki putket oon ite maksanu, lisäsalama on mummolta joka on vaokuvaaja.

      Poista
  7. :D ootko oikeesti noin vainoharhainen, että luulet, että kaikki jotka kommaa sun blogiin anonyyminä on joku yks ja sama henkilö? wtf? hoitopaikkaa saisit rueta kattelee itelles nii saisit asiat järjestykseen pääkoppas sisällä. Ei tarvii vetää kilareita, ihan vinkkinä vain :DDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kuule tarvi olla mikään sherlock että tajuaa ton ku kaikki viestit on lähetetty puolen minuutin-minuutin välein + sama ip-osoite. Että ehkä nyt sinuna menisin sinne hoitoo ku taitaa reppanalla olla oma elämä nii sekasi että täytyy muide elämäki koittaa pilata. :)

      Poista
  8. miia mun on ehkä pakko tunnustaa et se oon ollu mä...:( noeivaas hyvi sää vedät!:--)

    VastaaPoista
  9. Mun kaverilla on blogi ja sieltä ei kyl mitää ip-osoitteita näy :DDD Hirveet kilarit vetää jos sanoo että oot vähä vainoharhanen :DDDD haha tiedäthän sää erittäin paljon mun elämäntilanteesta :DDD ei turhaa siin keskustelupalstalla kehuttu sua, että oot sekasin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei bloggerin kautta sitä ip osotetta selvitetäkkää,huoh. Linkitähä mulle tämä kyseinen keskustelu :)

      Poista
  10. löydät varmaa sen itekki demi.fistä :D siit on kyl aikaa ku se oli siel :DDD oon käyny aina naureskelee ku hirveis kilareis kommentoit tänne :DD

    Joo linkitähhän mullekki mistä selvität ip-osotteet :DDD ehehh

    VastaaPoista
  11. isi ostaa taas... kahen euron paitoja näytät koko ajan ostavan eli sun isi ei kyllä maksa sulle yhtää sen enempää ku kenenkää muunkaa vanhempi koska muut ostaa kalliimpaa ja sen yhen ja sää kymmenen halvempaa samalla hinnalla=) joten oikeessa oot ettei sun isä käytä suhun paljon sen enempää rahaa ku muittenkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii olenko mä muuta väittänytkään? Sitä paitsi onko siinä jotai vikaa jos suosii kierrättämjistä ja ekologisempia vaihtoehtoja?:)

      Poista
    2. Ei siinä oo ja just sen takia en ymmärräkkää sitä että miks täällä kukaan saa semmosen kuvan että oisit hemmoteltu...?

      Poista

:--)