03 helmikuuta 2012

The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Mooi.

Jee koeviikko melkeen ohi ja viikonloppu taas eessä. Tänää on ollu tosi hyvä päivä ja oon ollu ilonen melkeen koko ajan. Postista tipahti parit kynsijutut jotka tilasin ebaysta ja laiton heti uudet kynnet, love them. Huomenna jos käväsis kaupungilla mutkan ja illaksi suuntais Hennalle. Ainii, se laitto mulle tiistaina hiukset ku suunniteltiin mun wanhojen kampausta, oli aiiiivan ihanat! Käytiin maanantaina Jn kanssa vaihtokauppaa parista vaatteesta ja nyt mulla on taas pari uutta rättii lisää + kuva alempana mun uudesta rakkauspaidasta ja meijän hauweleista.

IMG_1252
IMG_1249
IMG_1221
IMG_1218
IMG_1172
IMG_1175
IMG_1120
IMG_1110
IMG_1101
IMG_1099
IMG_1092
IMG_1091

meinasin jo hehkuttaa että mullapa alko 4pv loma mutta muistin että ei perkele, maanantaina mulla onki kuvista johon ois vähänku pakko mennä..

2 kommenttia:

  1. Miia hei! Saat luvan tehä mullekki joskus tollaset geelikynnet!! :) Tai ees jotku muut! :)

    VastaaPoista

:--)