06 marraskuuta 2011

I get a good feeling

Heissan!

On todellakin jäänyt tää postailu vähän vähälle kun on ollu niin paljon kaikkea menoa ja inspiksen puute. En kyllä oo tehnyt edes mitään, tai no oonhan mä shoppaillut aika paljon. Käytiin Lillin kanssa alkuviikosta -vissiin tiistaina- hakeen koulukirjoi ja kirppiksellä. Mulla tarttui mukaan yhet GTn chinot, Gtn farkkulegginsit, Asoksen musta tunika ja Henkkamaukan lörttöpaita. Tuolta keskustasta suuntasin linkulla sitten Kempeleeseen ku Zeppeliinis oli avajaiset ja kävin tsekkaan avajaistarjouksii ja uudet liikkeet. Kiva kun tonnekki tuli spiritstore, JC ja kaikki kivat liikkeet. Löysin JCstä kivan ankkurisormuksen ja Cubuksesta lähti mukaan musta pipo.

Perjantaina oltii Sussun kanssa Jansulla yötä ja eilen oltiin mun tyttöjen kanssa bilettämässä pitkästä aikaa! Mun oli tarkotus olla lauantai kotona (taas..) mutta innostuinkin lähtee tyttöjen kanssa Kempelehoodzeille bilettään sit. Äiti ompeli mulle tukan päähän ja valitsin äkkiä vaatteet ennenku daddy vei mut Jennille. Alkuillasta meno oli aika lame mutta bileet parani kyl ku porukkaa tuli lisää. Olin kotona joskus yhden aikaan yöllä ku olin jo niin väsynyt.

Tänään kävästiin vielä mamin ja Saran kanssa uudestaan sielä Zeppeliinis hakeen mulle vähän vaatetta koska mulla aivan hirvee vaatekriisi ja kaikkee. Tai siis mullahan on oikeesti ihan hirvee määrä vaatetta mutta en osaa pukee niitä ja mun pitää saaha muuttaa mun tyyliä uusiks. Esim tällä bloggarilla http://fashionkillsfast.blogspot.com/ on aivan huippukiva tyyli! Esittelen tähän loppuun vielä mun tän viikon ostokset ja pari muutakin kuvaa. :)

kunde004
kunde006
kundeuudet 005
uudet 011
kundeuudet 014
uudet 017
uudet 016
page okhgyt
kkkk pagejjj
Kynsiblogi
Kynsiblogi (2)
uudet 009
uudet 008
uudet 007
uudet 006
uudet 004
uudet 003
uudet 002
026

Ainiin ja osa noista tavaroista on tuliaisia. Nää tuli nyt kyllä vähän random järjestyksessä mutta koittakaa kestää. Lähen nyt lakkaileen kynnet, tekeen läksyt ja nukkumaan! Moikka moi

10 kommenttia:

  1. mistä toi viiksisormus on?

    ps onko toi lv aito omg ??

    VastaaPoista
  2. Roosa// Janetelta. Joo on 180% aito ;)))

    VastaaPoista
  3. Mistä tuo Starbucksin paita on? ♥

    VastaaPoista
  4. mistä noi kännytarrat on :--)

    VastaaPoista
  5. ooooi ihanat housut noi beiget <<<33< ! joops kivsu kuulla sustaki miiiaSD pitkästä aikaa ;) pitäs nähellä joku pv!? :):) -k

    VastaaPoista
  6. Sulka// Serkku toi ulkomailta.:)
    Ano// Serkku toi noikin ulkomailta mutta noita saa myös esim spiritstoresta ja europehousesta :--D
    Katie// Kiittisd beib ;)<3 Joo nii todellaki pitäis!

    VastaaPoista
  7. Heeeeei! Aivan ihuna blogi, oon uus lukija, selasin just melkeen sun koko blogin läpi:D Noista vanhoista kuvista huomasin et sul on hammaskoru, missä otit sen ja paljon makso?? Ite harkitsen kans ja tarvisin tietooo(:

    VastaaPoista
  8. Ano// Kiitos ihana! <3 Kävin laittamassa tuon ysityisellä hammaslääkärillä ja itse laitto maksoin n.30e. Tuo koru oli mistaakseni sitten kultajouselta tai sunkorusta ja se maksoi 12e. :)

    VastaaPoista
  9. Ihan sika ihanat kengät <3 :)

    ja hei liityin lukijaks, tosi kiva blogi sulla :)

    http://thewhiteshirtgirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Oona// Kiittikiitti! <3 Käyn katsomas sunki blogis!:)

    VastaaPoista

:--)