13 marraskuuta 2011

Hei kohtalo, oon iso tyttö jo, ja mä päätän sen kenen oon tai en

Heips!

Vaihteeks teille taas kuvapainotteinen postaus. Väsyttää TAAS nii perkeleesti että nukahan tähä näppäimille ihan just. Voisin vähän kertoo mun viikonlopusta kuitenkin..

Perjantaina mulla ei ollu ollenkaan koulua koska en jaksanut mennä/ois ollu ainoastaan kuviksen tunti joten en jaksanut raahautua. Nukuin aamulla vähän tavallista pidempään ja kun olin meikannut ja valmis niin lähdin keskustaan linkul. Kävin OSYKissa moikkaan kavereita ja kun Jansu tuli keskustaan nii käytiin syömässä ja vuokraamassa leffoja. Kun päästiin Janetelle niin taidettiin melkeen heti alottaa paranormal activity koska ei oltaus uskallettu katsoo sitä myöhemmin enää..:--D Katottiin koko leffa siis jansun kanssa ihan kuset housussa tyylii sylikkäin. Jouduin viihdyttämään itse itseeni loppu illan koska tää meijän j nukahti jo ennen kahtatoista. Katoin yksinään sitten vielä ton The Roommate joka vuokrattiin ainoastaan sen takia kun siinä näytteli Leighton Meester ja Minka Kelly.

Lauantaina meil oli kai jotku sukujuhlat/joulujuhlat Jaanalla (haha mitä??) ja pukeuduttiin kaikki johonki vuosilukuun. Oltiin Naneten kanssa 50s. Koko päivä oli tosi pitkä ja väsyttävä. Tänään vasta oon neljän aikaan tullut kotiin ja huomenna taas kouluun. Onneks enään yks normi viikko ja sitten koeviikko! Nyt niitä kuvia viikonlopulta.

003
004
005
007
008
009
010
012
013
016
025
026
027
050
083
088
092
093
094
097
120
124kjkhjh
032hjjhhg
037jgj
086tete
019ewew

Ainii ja mähän myös värjäsin viikolla mun hiukset ja tänään jansu laitto mulle ripset! Noista piti tulla kirkkaamman punaiset mutta laitoin niihin kaksi värinpoistoa eikä kumpikaan toiminut..:--( Tuola random kuvien seassa on myös parit mun viikonlopun ostokset.

Mitä mieltä ootte mun ja Janeten 50s lookista? Mun mielestä oikeestaan aika onnistunut..:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)