28 huhtikuuta 2011

Taas uus konsoli, faija on mun sponsori

Heissan!

Eilen en ehtiny taas vaihteeks päivittämään mutta laitan nyt (pitkästä aikaa) vähän pitempää postausta. Mulle kuuluu pitkästä aikaa tosi hyvää ku ei tarvi stressata mitää koska koulu on kohta ohi ja kesäkin tulee jo melkeen kuukauden päästä! ♥ Oon varmaa tosi tylsä ja syrjäytyny teini mutta musta tuntuu etten jaksa tehä vappuna oikein mitää muuta kuin just hanging alone.
Perjantaina ois kyllä tarkotus käyä Jaanalla ja sunnuntaina varmaanki kavereiden kans toril niinku aina on ollu tapana jos sää on ollu siedettävä.

Tällä viikolla ei oo tapahtunu hirveesti mitään mainittavaa paitsi oon vaihteeksi tehny pari uutta hankintaa joista saatte osasta nyt kuvia ja osasta sitte myöhemmissä postauksissa. Mulla on kokonaa esittelemättä pari uutta vaatehankintaa joista en jakas nyt laittaa kuvia mut jospa ne jossain päivänasussa vilahtais joskus. Jos en jo aikasemmin maininnu nii mulle tuli Pikisaaresta pääsykoe kutsu ja pääsykokeet ois 10.5, hui ku jännää.:--D Kokeita ja esseitä puskee koko ajan päälle mutta enää ei ois kauaa niitäkää. Ainii ja ihanaa, pia on kans luokkaretki Helsinkii, toukokuun lopulla siis. :D

188395_201735159844603_100000243624192_698925_6887937_n_large

Sit vielä pienoinen probleema.. Mitä ihmettä teen mun tukalle?
A. Annanko sen vaan olla ja kasvaa ja kärsin sitte ulkonäkö ongelmista kun kerta tukka tylsistyttää?
B. Värjään mustaksi ja leikkaan suoran etutukan Jenni Vartiaisen tyyliin? Mua haluttais kokeilla tätä mut pelottaa sitte että näytän liian emolta ja että kyllästyn taas etutukkaan. Musta on myös hankala saaha pois hiuksista ja se kuluu kesällä nopeaa mutta musta myös sopii mulle aika hyvin.
C. Värjään jollain muulla värillä, esim punainen? Leikkaanko näitä mitenkään?

Apua,auttakaa mua, hehe. :--D

nämä

Katottiin tänään illasta Saran ja äipän kaa tää Amelia mutta niillä lopahti kiinnostus alun jälkeen joten katoin tän sitten loppuun Nalan kanssa. Ihan hyvä oli joo mutta ehkä little bit weird? Aika vasta katottiin Saran kanssa myös se suomalainen Prinsessa ja siitäkin ihan tykkäsin. Tarkotus oli jo viime viikonloppuna mennä Hennan kanssa katsomaan elokuviin se suomalainen Elokuu leffa mutta se sit vähän jäi.. Jospa sen kävis kattoon siltiki joku viikonloppu ennen kesälomaa :)

nämä (3)
nämä

Voiko kenkiä rakastaa näi paljon? ♥ Voi että, nää on pala täydellisyyttä! Oon koko illan kävelly kotona (+datannu) nämä jalassa. Nää saa jalat näyttämään niiiin hyviltä ku nilkka kaartuu silleen nätisti ja pohkeetki näyttää hyviltä.. Uudet lempparit. ♥

nämä (7)

Jansu lähetti mulle uusien shortsejen mukana nää Gaga kortit. Koska en osaa pelata korteilla ku tasan yhtä peliä niin aattelin tehä näistä jonkinlaisen taulun, ois nimittäin harmi jos näin hienot kortit jäis käyttämättä. Thnx honey.♥

nämä (6)

..... ♥

nämä (5)

nämä (4)

nämä (2)

hAH

Toppi - H&M
Shortsit - Jansulta ♥
Pitsilegginsit - Kirppis
Sukat - Lindex
Kengät - Christian louboutin

Mutta eipä tässä tällä kertaa muuta, öitä! :--)



5 kommenttia:

  1. Noi shortsit !!<3 Aa ja nii amelie on ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Noi sun "Christian Loubonit" ei taida olla aivan aidot? Tossa jalanpohjallisessa lukee joku "paris"...

    VastaaPoista
  3. http://3.bp.blogspot.com/_nwZGa5B_g2A/SDkt-e-SYCI/AAAAAAAABKM/OkcFdO6Rb88/s400/Christian+Louboutin+shoe+2.jpg

    tollaset on aidot. siinä lukee lisäksi se christian loubon tms

    VastaaPoista
  4. Ano// Eivät olekkaan :--) Pohjassa lukee PARIS, mutta niin lukee myös aidoissa. Tuolta kantapään kohdalta löytyy myös tuo CL merkintä mutta ei näy kuvassa kun nuo on kuvattu tuossa kulmassa. Pitää kuitenkin muistuttaa etten osta vaatteita hinnan tai merkin takia vaan ulkonäön :)

    VastaaPoista

:--)