.jpg)
Hejdå.
En ookkaa taas pariin päivään kirjotellu ku ei oo ollu mitää asiaakaan.
Teen nyt tässä tälläsen pikapostauksen kuvilla ku ois vähä kiire tallille.. (:
Sisustin ja järkkäsin mun huonetta taas vähän uudestaa ku sain kaks tollasta super ihanaa PRADAn taulua ja laukuille viimeinki ton naulakon.
Mä ja Jeni eilen koulussa.<3
.jpg)
Koitin eilen sit kuvata vähä facebookkiin ja galleriaan mut jaah,eipä oikeen onnistunu.KUVAKRIISI.
.jpg)
Päivänasu tältä päivältä:
Koru - Äidiltä
"Bolero" - abercrombie & fitch
Toppi - H&M
Housut - Seppälä
.jpg)
Laitoin sit kynsiin yks päivä tälläset lakat,hyi.
Just laitoin tet-hakemuksen menemään pihkalaan ja pitäis viel pari koulu hommaa tehä tälle iltaa,toivottavasti teil on vähä rennompi ilta tiedossa!
+Katottii eilen saran kaa VAMPIRES SUCK oli oikeestaan aika loistava.




.jpg)












.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.png)
.jpg)
.png)
.png)
.jpg)

