08 syyskuuta 2010



Hejdå.

En ookkaa taas pariin päivään kirjotellu ku ei oo ollu mitää asiaakaan.
Teen nyt tässä tälläsen pikapostauksen kuvilla ku ois vähä kiire tallille.. (:











Sisustin ja järkkäsin mun huonetta taas vähän uudestaa ku sain kaks tollasta super ihanaa PRADAn taulua ja laukuille viimeinki ton naulakon.



Mä ja Jeni eilen koulussa.<3



Koitin eilen sit kuvata vähä facebookkiin ja galleriaan mut jaah,eipä oikeen onnistunu.KUVAKRIISI.



Päivänasu tältä päivältä:

Koru - Äidiltä
"Bolero" - abercrombie & fitch
Toppi - H&M
Housut - Seppälä



Laitoin sit kynsiin yks päivä tälläset lakat,hyi.



Just laitoin tet-hakemuksen menemään pihkalaan ja pitäis viel pari koulu hommaa tehä tälle iltaa,toivottavasti teil on vähä rennompi ilta tiedossa!

+Katottii eilen saran kaa VAMPIRES SUCK oli oikeestaan aika loistava.

04 syyskuuta 2010



Morot.

Vätystää taas aikalailla,kun jäi noi viime yöunet aika lyhyiks,koska olin Jassulla yötä hennan kaa!

Lähettii eilen siis polkee kohti Zeppeliinii joskus viiden aikaa ja meil meniki pari tuntii matkas koska Jasmina ja Henna on maailman hitaimpia!! XD Käytiin ensin mutka Zeppeliinis hakeen mulle yks paita ja kiertelemässä kaupoissa, jonka jälkeen suunnattiin mäkkäriin! Päästiin takas kotiin vasta joskus kymmenen aikaa jolloin muuten oliki jo aika pimeetä.

Tänään sit äiti ja Sara haki mut Jassulta joskus kymmenen aikaan ja lähettiin ajaan ouluun. Shoppailtiin koko päivä ja käytiin raxissa syömässä,että siinäpä se lauantai sit meniki.



Mekot 2.5e /kpl - Fiorella
IsaDora luomiväri 15.50 - Anttila



Haaremihousut 10e - Fiorella
Paita 12.95 - Mick's




Vasen eli perjantai:

Kaulakoru - Äidin
Neule - Äidin
T-paita - Spirit store
Vyö - ?
Housut - Seppälä

Mun rantessa on tässä kuvassa tollane kultanen ketju jonka äiti mulle eilen anto! (:

Oikea eli lauantai:

Takki - LindeX
Paita - Mick's
Vyö - ?
Laukku - LV
housut - Seppälä
Kengät - UGG

Eipä täs muuta.:)

02 syyskuuta 2010



helouu!

Jees,kouluviikko lähenee taas loppuaan ja viikonloppu alkaa pia jo olla eessä.

Eilen oli kyllä iha hirveen raskas päivä ja en ois mitää jaksanu tehä muttaku tulin kotiin nii tulin tosi iloseks! Koska äiti oli käyny kaupassa ja tuonu mulle suklaata,miss mixin ja uuden paidan! Piristi kyllä tosiaanki päivää! <3 :)

Lähettii sit saran kaa ratsastaan ja KAUHEE sade,joten eihä siitä sit oikee mitää tullukkaa ku meillä ei oo manesiaakaan.

Viikonlopulle ollaan suunniteltu hennan ja jassun kaa et mennään shoppaileen mut pitää nyt kattoa,toivottavasti onnistuu joskus ees noi suunnitelmat,niillä on aina tapana vähä kusta. :(



Koristelin yks päivä Saran uuden puhelimen tollasilla dimandeil,musta siitä tuli aikas hieno.:)



Juuh tosi kaunis oon,mutta tältäpä nää pirennykset sit näyttää päässä värjäyksen jälkeen!
Love love.



Vasen:
Paita - Äitin
Vyö - Europehouse
Housut - Seppälä

Oikee:
Tän näkösenä sit lähin tallille ku oli nii kylmä että oli pakko opetella pukeen vähä enemmän!






..Päivän piristykset :d



Oon alkanu vasta syyskuun eka päivä poltteleen kynttilöitä ku on tullu pimee,noi on nii ihania mut pelkään niit..xd

30 elokuuta 2010

Noniin,kisoista selvitty ja viikko aloitettu.

Ekakski,kisat meni tosi hienosti: puhtaat radat molemmista luokista! luokka ykkösestä mukaan lähti ruusuke ja kakkosesta hyvä mieli onnistuneesta radasta,vaikkei sijoituttukkaan.Bravo!

Oon vieläki jatkanu hiusten värjäämistä ku ei oikee sävy tunnu löytyvän millää..jospas se pian nii ei hiukset iha mahdottomasti kärsis.



Minä ja tellu 60-70cm radalla.Poni oli super hieno!<3



Samalla ku äiti toi mulle uuden hiusvärin nii se osti myös uudet farkkulegginsit mulle, seppälä - 3.5e





Näillä ollan sit hiuksia hoidettu ja ihan hyvin on toiminu! Ja uus kulmakynä..



Lakkasin eilen kynnet näi mut tänään jo otin pois ku en oikee tykänny. heh-heh.

Mut huomennapa taas uutta postausta kehiin!

Btw,kuinka moni seuraa bb:tä?

28 elokuuta 2010

Rapunzel rapunzel- Let down your hair

Hey.

Kirjotan nyt sittenki parista viime päivästä vaikka viime postauksessa sanoinki että en jaksa niistä kirjottaa mutta tässäpä tulee pari juttua joista haluun kuitenki postata.Eli siis:

Viime vklp muistaakseni (?) meille tuli 3 uutta gerbbua: Felix,Kimi ja Veeti.
Ja torstaina mun pidennykset viimeinki sit tuli! Ei menny ku pari päivää ja oon tosi tyytyväinen näihin! Oon nyt sitte värjänny omia hiuksia ja nää on aikas hamppua joten pitää laittaa vaikka joku öljyhoito..



Meijän pikkune. vähä arka ja tosi pieni vaikka ei ookkaa enää mikää iha poikanen.



Tässäpä nää sit on. Eli tilasin nää britanniasta(??) muistaakseni ja nettikaupan nimi oli rapunzel rapunzel,hintaa tuli noin 50euroo. Ainii,ja nää on aitoo hiusta.



Parin päivän laukkauksia.



Tästä siis lähettii.. Aikas nätti oon.

Mut huomenna taas postausta kisojen jälkee :)

27 elokuuta 2010

we♥it

















































Moikka.
Tein nyt tälläsen kivan kuvapostauksen kuvista joita poimin netistä.
Musta nää oli aivan ihania ja sai mut paljon paremmalle tuulelle.

Eipäs tässä oo paljoo viikolla ehtiny tapahtua ku koulua oon käyny,mutta nythä alkoki viikonloppu!:) Tukkaa kylläkin värjäilin eilen taas vaihteeks vaaleemmaks.
Huomenna ois ponin kanssa sitte valmennus ja sunnuntaina kisat,toivottavasti menee hyvin.

Mutta nyt kaikille oikein kivaa viikonloppuu,nauttikaa!(: