Näytetään tekstit, joissa on tunniste blingaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste blingaus. Näytä kaikki tekstit

22 joulukuuta 2011

Some people are like clouds. Once they fuck off, it's a beautiful day.

Helou!

Aaa kui onnellinen voinkaa olla koska mulla on lomalomaloma! <3 Eilen siis oli viimeinen päivä koulua ja ois ollu yökirkko muttei menty jansun kanssa vaan auteltii niillä mm paketoimaan lahjoja. Viime päivät oon siis kokonaan viettäny mun tyttöjen kanssa. Huomenna ois tarkotus mennä heidän kanssa keskustaan ja sit lauantaina onkin jo joulu. En millään jaksais oottaa.:--) Mut kuvia nyt ja ihanat joulut kaikille ihanille jo vähän etukäteen. <3


Blogi (3)
Blogi (4)
Blogi (5)
Blogi (6)
Blogi (2)
Blogi (7)
Blogi

ja nyt mun forever alone -ilta jatkuu tän parissa
20101127-ALL20GOOD20THINGS4

31 maaliskuuta 2011

If you really want more, scream it out louder

Moikkarr! Ja taas viimesestä kunnon postauksesta on vierähtäny mukavasti aikaa mut laitetaan se sit koulun piikkiin nimittäin oon lukenu hullunlailla kokeisiin ja tänäänki oli yhteiskunta opissa joku taloustietokilpailu ja ens viikolla ois matikan valtakunnallinen. [ ] kinosti [x] ei kinostanu Just tulin kotiin tallilta ja seuraavaks pitäis viel tehä vatsoja ja vaikka mitä muuta yhtä "tärkeetä". Käytiin Tellun ja äitin kanssa maastossa,ihana toi mun kaakki.♥ Koitin muka vähän kuvaillakkin ulkona mut juu-u.. Huomenna alkaiski taas viikonloppu ja lähetään koulussa koko päiväksi huomenna Edeniin uimaa,jeejee kivaa (not...) ja illasta sit Raahee..:) Blogiin Blogiin (2) Decoroin tossa yks päivä myös mun kännykkää ja noilla sit pitäis jaksella kesään asti ainakin.. Huomatkaa myös mun hieman failanneet korsettikynnet. Blogiin (6) Blogiin (7) Blogiin (5) Blogiin (4) Blogiin (3) Siinäpä vähä kuvasaldoo tältä päivältä. Hauskaa Torstai-iltaa kaikille ihanille!:)

02 syyskuuta 2010



helouu!

Jees,kouluviikko lähenee taas loppuaan ja viikonloppu alkaa pia jo olla eessä.

Eilen oli kyllä iha hirveen raskas päivä ja en ois mitää jaksanu tehä muttaku tulin kotiin nii tulin tosi iloseks! Koska äiti oli käyny kaupassa ja tuonu mulle suklaata,miss mixin ja uuden paidan! Piristi kyllä tosiaanki päivää! <3 :)

Lähettii sit saran kaa ratsastaan ja KAUHEE sade,joten eihä siitä sit oikee mitää tullukkaa ku meillä ei oo manesiaakaan.

Viikonlopulle ollaan suunniteltu hennan ja jassun kaa et mennään shoppaileen mut pitää nyt kattoa,toivottavasti onnistuu joskus ees noi suunnitelmat,niillä on aina tapana vähä kusta. :(



Koristelin yks päivä Saran uuden puhelimen tollasilla dimandeil,musta siitä tuli aikas hieno.:)



Juuh tosi kaunis oon,mutta tältäpä nää pirennykset sit näyttää päässä värjäyksen jälkeen!
Love love.



Vasen:
Paita - Äitin
Vyö - Europehouse
Housut - Seppälä

Oikee:
Tän näkösenä sit lähin tallille ku oli nii kylmä että oli pakko opetella pukeen vähä enemmän!






..Päivän piristykset :d



Oon alkanu vasta syyskuun eka päivä poltteleen kynttilöitä ku on tullu pimee,noi on nii ihania mut pelkään niit..xd