20 elokuuta 2010



Heipadee.

Oon nyt sairastellu koko viikon nii eipä oo paljoo sit ollu asiaa. Eilen oltii hennan,jennin ja jassun kanssa oulussa KORTTELI HAIPAKASSA joten saatte siitä vähän kuvia. Tänään kuitenki taas sairastelu jatku ja siihen saattaaki mennä taas koko viikonloppu.. :(



Koska en oo siis sairaana ite päässyt kaupungille shoppaileen nii mummo shoppas mun puolesta mulle tollasen hiustenlaitto setin joka vaikuttaa ihan hyvältä,mutta lämpenee aika hitaasti.
Sit ostin haipakasta eilen vaan tollasii pinnei ja sit sain henkkamaukalta _LUKIO_kalenterin (heh,enhä mä ees oo viel lukios ) plussa ruokaa. x)



Tossa sairastellessa on ollu ihan liikaa aikaa pelkästään maata ja dataa nii yks päivä sit lakkasin tällee kynnet. Ite tykkään tosi paljo. Toi kynsi näyttää ihmeen lyhyeltä ku kuvattu vähä ylhäältä päi.



Sit mummo oli ostanu mulle kans 2 tällästä koruu,eilen pidin sit tota mustaa eka kertaa.



Minä ja jassu! Jassusta on tullu mulle tosi hyvä ystävä nyt vuoden ainaka :)



Pidennykset - Cybershop
Gaga-rusetti - Glitter
Takki - LindeX
T-paita - Vero moda
Hame - Kiinasta
Sukkikset - ?
Kengät - ?
Lasit - Kirppis

Ainii ja äiti tilas mulle keskiviikkona uuet pidennykset englannista,niitä odotellessa! (:

15 elokuuta 2010



jeejee uus ulkoasu.(:
Hey everyone.

Pitäis olla jo nukkuun koska huomenna ois koulua,tosin aattelin juhlistaa maanantaita pitämällä omaa lomaa.

Perjantaina oli oikeestaan tosi mukava päivä. Koulussa oli iha jees ja sielt sit henna tuli suoraa meille koska otii lähös illalla ouluun shoppaileen.
Oulustaha en ite mitää löytäny ku rahaa ei mukana juurikaa ollu ja koko kaupunki on koluttu liia useesti läpi,shoppaan liian usein,noin joka päivä.

Lauantaina sit mentii serkuille syömään ja sillee.Jäinki sit jansulle yötä ja mentii illalla finnkinoon kattoon SISKO TAHTOISIN JÄÄDÄ ja musta se oli yllättävän hyvä! Kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaan!

Tänään sit oon siivoillu ku sain tän sisustamisen viimein loppumaan.. Mutta then,kuvia!



Että tälläne sisustus vaihtu nyt sit mulle! Ite tykkään iha.



Jansu anto mulle taas vaatteita mistä sei ite tykkää,ja mullehan tietenki kelpas.Tykkään ite erityisesti noista kahesta hameesta!



Oikeella perjantain asu,vasemmalla lauantain.
Perjantai:
Toppi - H&M
Paita - H&M
Legginsit - KappAhl
Vyö - Kirppis
Korut - Seppälä

ja Lauantai:
Aurinkolasit - Kirppis
Koru - Ostettu joltain kutsuilta
T-paita - H&M
Hame - Kiinasta
Legginsit - KappAhl

Palaillaan!(:

Ainii,melkeen unohin taas.Meille tuli tänään 3 uutta rottaa; Veeti,kimi ja feelix!

11 elokuuta 2010



Tänään sit oli eka päivä ysiluokkaa. Ei tosiaa enää jaksais käyä kokonaista vuotta koulua ku eka päivä oli raskas.. Sitä paitsi nykyset seiskat on naurettavan kokosia,ne menis helposti ykös luokkalaisista.4real.

Mut tänään tellulla onki vapari nii saan istuu pelkästää kotona ja syyä!:d



Villatakki - H&M
T-paita - Spirit store
Valk. toppi - H&M
Legginssit - Kiinasta
Käsikorut - Seppälä

10 elokuuta 2010

Moikka

Oon koittanu saaha vähä tota unirytmii oikeeks mut ei oikee onnistu,tänään jaksoin herätä jo kympiltä :D

Mulla on ollu tänää valmennus ja kävin mutkan shoppaileen.



Pidettii eilen saran kaa taas täydelliset naiset maratooni ja oli näi hyvän näköstä ruokaa.. yleensä en tosiaankaa blogiin laita ruokien kuvia.. :p



Toppi 4.95e - H&M
Luomiväri 8.95e - PRISMA (XD)



Ja päivänasu:

Huivi - Lindex
Huppari - Kiinasta
Housut - Kiinasta
Kengät - ?
Laukku - Lv
Koira - Mun (;

08 elokuuta 2010



Hey hey

Enää kaks yötä kouluun.. ois kyllä voinu pidempäänki lomailla!
Mutta kuulumisia ja kuvia.

Eilen siis tulin kotiin ku olin kaks yötä hennalla ja lauantaina oltii sen kanssa kaupungillaki shoppaileen ku mullaki oli vähä rahaa! :> ..eipä tässä muuta.



Tällästä löyty tällä kertaa kaupungilta.
Pinkki 3e - h&m
Kuvioitu 7.5e - Spirit store



..tällästä sit hennan kaa..XD




jaaaa päivänasua:
Aurinkolasit - Chanel
Laukku - Louis vuitton
Paita - ?varmaan vila
Shortsit - Kiinasta
Gladiaattori sandaalit - Citari




Lakkasin itelleni eilen tälläsen burberry kynnet koulua varten,mitäs pidätte?(: