20 elokuuta 2010



Heipadee.

Oon nyt sairastellu koko viikon nii eipä oo paljoo sit ollu asiaa. Eilen oltii hennan,jennin ja jassun kanssa oulussa KORTTELI HAIPAKASSA joten saatte siitä vähän kuvia. Tänään kuitenki taas sairastelu jatku ja siihen saattaaki mennä taas koko viikonloppu.. :(



Koska en oo siis sairaana ite päässyt kaupungille shoppaileen nii mummo shoppas mun puolesta mulle tollasen hiustenlaitto setin joka vaikuttaa ihan hyvältä,mutta lämpenee aika hitaasti.
Sit ostin haipakasta eilen vaan tollasii pinnei ja sit sain henkkamaukalta _LUKIO_kalenterin (heh,enhä mä ees oo viel lukios ) plussa ruokaa. x)



Tossa sairastellessa on ollu ihan liikaa aikaa pelkästään maata ja dataa nii yks päivä sit lakkasin tällee kynnet. Ite tykkään tosi paljo. Toi kynsi näyttää ihmeen lyhyeltä ku kuvattu vähä ylhäältä päi.



Sit mummo oli ostanu mulle kans 2 tällästä koruu,eilen pidin sit tota mustaa eka kertaa.



Minä ja jassu! Jassusta on tullu mulle tosi hyvä ystävä nyt vuoden ainaka :)



Pidennykset - Cybershop
Gaga-rusetti - Glitter
Takki - LindeX
T-paita - Vero moda
Hame - Kiinasta
Sukkikset - ?
Kengät - ?
Lasit - Kirppis

Ainii ja äiti tilas mulle keskiviikkona uuet pidennykset englannista,niitä odotellessa! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)