Näytetään tekstit, joissa on tunniste ebay. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ebay. Näytä kaikki tekstit

25 maaliskuuta 2012

Perjantain Alppilahoodz birgeet

Noniin nyt vihdoinkin niitä kuvia perjantailta! Oltiin siis Sussulla Alppilassa bailurr kerrankin vähän isommalla porukalla. Oli tosi kiva nähä kaikkia ja tutustua paremmin kaikkiin ihanuuksiin. En oo vielä saanut muilta kuvia tästä illasta mutta saatan ehkä laitella niitäkin myöhemmin jos saan niitä. Ite lähin jo joskus 12 aikaan kotiin mutta eipä se mitään. Bileet meni vähän höpöksi parin ääliön takia mutta loppuilta oli kuulemma ollut aivan jees kaikesta huolimatta.

IMG_6224
IMG_6236
Perjantain lookkia. Tommonen perus hamsu. Aina valitan kuinka lyhyt mun tukka on eikä se kasva vaikka itseasiassa se on jo aika pitkä, hups.
IMG_6293
Ihania tyttösiä! Oona, Janette, Alina ja Ilona.
IMG_6283
IMG_6289
IMG_6292
7013583885_10f9fe95e0_z
Kaikki kuvat mun kamerasta paitsi tää viimeinen jonka varastin Alinan blogista.
IMG_6799
IMG_6300
Vähän offtopicia loppuun, uudet ripsiliimat ja Kiviniemee.

Mun sunnuntai taitaa jatkua GGn, Lukion terveystiedon ja Anne Frankin päiväkirjan parissa.

21 maaliskuuta 2012

Uusia ripsiä ja päivänasua

Moiks!

Oon nii ilonen kun sain vihdoin tehtyä noi median työt KUNNOLLA vaikka aikaahan siihen meni. Oon ollu koko päivän kotona ku tunnit peruttu ja päivän paras juttu oli ehdottomasti se, että ebaysta tilatut tekoripset kilahti postiluukusta. <3

IMG_5724
IMG_5719
IMG_5714
IMG_5681
IMG_5678
IMG_5679
IMG_5676
IMG_5669
IMG_5673
Ripsiä tuli siis 60paria, neljää eri mallia.

Nyt nukkumaan äkkiä nii vois ehkä jaksaa taas huomenna kouluilla..

17 maaliskuuta 2012

Everything you're not

Heloy.

LONTOOSEE ENÄÄ 26 YÖTÄ ja oon iloinen kaikesta!! härregud. Ei tee yhtää mieli kirjottaa ku ei taaskaan oo mitään tänne kuuluvaa asiaa.. hehes.

No anyway, alkuviikosta siivoilin mun huoneen ja järkkäilin, tyhjensinkin yhen hyllyn uuestaa kengille :--) Sieltä puuttuu edellee ne Jeffreyt ja forget your boyfriend -korkkarit. Torstaina olin parin rotan kanssa keilaamassa ja eile jassulla yötä. Tänään ois kiva jos ite jaksais tai joku jaksais mun kanssa lähtä kuvaileen kun tuo aurinkoki alkaa tulla esiin. Näyttää uhkaavasti siltä että mun lontoon matkarahat ei pysy kasassa vaa täytyy ostaa uus objektiivi ja ebaysta pari jutskaa. Ainiin ja kävinhän mä kirppistelemässä mamin kaa yks päivä.

Ps, miehet..... voi herranjumala. Mutta niinku yks mun ystävä sano ettei saa ajatella sillee "en mä kuitenkaa tota saa.." vaa täytyy vaihtaa positiivisempaan ajattelutapaan tyylii "ei se kuitenkaa mua sais". Haha, ihana. <3

IHANAA VIIKONLOPPUA MUSSUKAT.

nöyrimmät anteeksipyyntöni näistä hitusen kämäsistä kuvista..
IMG_5083
IMG_5087
IMG_5118
IMG_5184
IMG_5236
IMG_5224

07 maaliskuuta 2012

New ebay stuff and some souvenirs

Heijj!

Ihan pikkuinen pikapostaus tähän viimepäivien ostoksista ja tuliaisista. Laitoin Ebayhin tilaukseen mm. pari peruukkia, tekoripsiä, koruja jne.
Äiti ja isi toi mulle ONLYsta tollaisen valkoisen, läpinäkyvän, peter pan -collar kauluspaidan ja itse ostin GTstä ristikuvioisen tuubihuivin, luv them!

Nyt tarvin viel uusia meikkejä ja piilarit jotta voin olla ainaki Lontoonmatkaan asti tyytyväine XD

Näyttökuva 2012-03-07 kohteessa 21.06.43 Näyttökuva 2012-03-07 kohteessa 21.05.25
10-False-black
thb461c QQ
long-curly-blonde-hair-wig_01 long-curly-blonde-hair-wig

$(KGrHqRHJ!4E8ew57Nd4BPLiCpeHg!~~60_1 10pyst-ss Näyttökuva 2012-03-07 kohteessa 20.59.49