05 syyskuuta 2012

Viime päivistä..

Heissan.

Vihdoin sain hankittua sopivan adapterin koneeseen ja aikaa kirjoittamiseen. Voisin kertoa vähä fiiliksiä ja muuta mitä nyt tulee mieleen tässä..

Tultiin siis sunnuntaina ja lento Oulusta lähti n. puol kolmelta. Olin päättäny jo etten märise mutta eka meinas päästä märy ku piti oma kultsi jättää kotia nukkumaa ja toisen kerran sitte lentokentällä ku janeten kanssa molemmat märistiin ku viimestä päivää. Lennot ja vaihdot meni hyvin ja hirvee jännitys alko vasta sitten ku oltiin Brysselissä kävelemässä hosteja kohti. Ekana iltana kotona vaan syötiin ja melkeen heti lähettiin nukkumaan ku oli niin pitkä päivä. Mulla on täällä oma huone joka on aika iso ja tykkään hurjan paljon tästä ja varsinki mun kaupunkinäkymästä illalla. <3 br="br">
Maanantaina olikin jo heti eka koulupäivä ja saatiin vaa lappuja ja lukujärjestykset ja tutustuin pariin tyyppiin. Koulun jälkeen mentiin Tinalle sen hostvelje kanssa ja katottiin ranskalaisia ohjelmia ja syötiin ofc... Kun mun hostäiti sitte tuli mua hakemaan niin  sovittiinki että jään yötä Tinalle koska meillä ei ollu ollenkaan tiistaina koulua. Käytiin illalla koiran kans jossai metsäs ja sitte skypeteltii.

Tiistaina mentiin aamusta Axelin kanssa keskustaan ja oltiin sielä niin kauan että mun hostit haki mut sitte kotiin. Käytiin jossai vuorilla kävelemässä ja nii.. Aina illat menee skypetellessä joko murun tai kavereitten kaa ja eilenki pääsin nukkumaa vasta 2aikaan yöllä ku jutut vähä veny.

Tänään mulla oli 4tuntia koulua ja se on tosi raskasta koska en tajua opetuksesta mitään mutta silti pitää koko ajan pysyä skarppina. Koulun jälkeen kävästiin Primarkilla shoppailemassa ja niih..

Hirvee väsymys aina koulun jälkeen mutta kyllä tähä varmaa jossai vaiheessa tottuu. Tuntuu silti etten ikinä totu noihin poskisuudelmiin joita vaihetaan ihan kaikkien kanssa vaikket heitä ois ennen tavannutkaan ja kenkiäkin pidetään koko ajan sisällä paitsi kun meet nukkumaan tai suihkuun. Niin ja joo, jokasella aterialla tarjotaan sukltaata jossain muodossa ja välipalaksi syödään suklaapatukoita nii just joo se siitä laihutuskuurista :D Niin ja kaikki talot on vierivieressä eikä kellään oo etupihaa paitsi meillä, taloihin mennään suoraan kadulta meinaan siis että ei oo terassiakaan. hah.

IMG_3360

Mun hostveli ja meidän talo. Se on tommonen vanhahko ja kolmikerroksinen.

IMG_3320 IMG_3317

Meidän etupihalla on juna-asena joka pitää hirveetä melua koko ajan. Tää paikka missä mä nyt on asun on nimeltään "Flemalle". toisessa kuvassa minä ja mun ghettoass.

IMG_3282 IMG_3219

IMG_3346

IMG_3312

Ostin liegestä söpöt korkkarit koska mulla oli mukana vaan maiharit. Nää makso 15e eli täällä hintataso on sama/ihan vähän korkeempi kuin suomessa.

IMG_3212

Tiinan host mama ja niide pikkukoira

IMG_3165

And my friend Tiina. <3 br="br">


4 kommenttia:

  1. voi että on sulonen tuo sun hostveli :> ja aivan ihanat kengät <3

    VastaaPoista
  2. kui kauan vietät siel? ootko sä siel vuoden vai vähemmän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 3kk näillä näkymin mutta voiha sse olla että lennän jo aikasemmin kotia jos ei kestä olla täällä

      Poista

:--)