06 toukokuuta 2012

Mut mä en lupaa mitään, mä en lupaa mitään muuta

Ciao!

Nyt vihdoin mulla on aikaa päivittää vähän pidemmästi. Viime viikko oli oikeestaan tosi jees vaikka ilmat kusiki oikeen kunnolla. Keskiviikkona heräilin Jansulta ja ulos oli satanu lunta, ei herrane aika. Koulussa taas vaihteeks mikään ei innostunu mut sain silti mentyä jopa matikan tunnille jeeee. Käytii sit Tanelin kaa koulun jälkee kirpparil ja löysin itelle uuen takin, kengät ja shortsit. Illalla oli tarkotus mennä Hennan kanssa leffaan kattoon Titanic 3Dnä mut lippujonossa sit vaihdettiin se Poikani Keviniin. Leffa ei ollu niin järkytys mitä ootettiin vaikka se oliki pretty sick. Yöksi mentiin Hennan kämpille ja oli niiiiiiin kiva nähä pitkästä aikaa. < 3

Torstaina ei tainnu tapahtua mitään muuta paitsi Zumbattiin Saran kanssa koko päivä :--D Noh, perjantaina en menny kouluun niin kävin koirien kanssa ulkona kuvailemassa ja äitin kanssa lenkillä, pistinki siitä jo aikasemmin kuvia. Illalla lähettiin Hennan kanssa kuvailemaan ja jäinki sit sinne yötä.

Eilen tulin illasta Jansulle ja ollaa vaa lagitettu täällä :--D Otin siitä parit kuvat mut heh laatu on kyllä ihan surkee ku sato ja plaa.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ihana meijä mama oli käyny ostaan mun tulevalle Host-perheelle tommosen ranskaksi Suomesta kertovan kirjan ja mulle Suomi-ranska sanakirjan och maailman söpöimmät pinkit kuulokkeet jotka näyttää vähä hassulta päässä :-DD


1 kommentti:

:--)