22 huhtikuuta 2012

Mun uus nukke hihihih

Tsau. 
Hyi helvetti tän postauksen kuvia, oikeesti yäk koska noi värit. Uus kuvanmuokkaus ohjelma on täys paska tai sit oon huono käyttäjä (onneks mummo lupas hankkia mulle photoshopin lol XD). Kuvatkin on onnettomia kun Flickriin en edelleenkään saa lisättyä kuvia.. Käytiin tänää maman kanssa kirppiksel varaa pöytä ja kierrettii samalla se. Löysin kahet korkeevyötäröiset farkkushortsit, ruskeen nätin korkeekauluksisen paidan (joka tuskin pääsee käyttöön edes muttaku oli pakko..), uuden ihanan bleiserin, mustan villatakin(..?) joka kyllä kaipaa vielä semmosta isoo huppua mun mielestä. Sit kotiutin myös mallinuken itelleni :--D Eihs.. En kyl tiiä että onko mulla sille käyttöä joten saa nähä et lähteekö se kiertoon. Kävin myös tyähaastattelussa jonne menin kaks tuntii liian aikasin, oon nolo. No ei se mitää sain siltiki vissii sen paikan :--) Tai siis ens vklp on tyäharjottelu sielä nii we will see. Ei oikee innosta ajatus huomisesta biologiantunnista eikä etenkää kokeenpalautuksesta. Onneks pääsen taas illalla maastoileen. < 3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)