03 maaliskuuta 2012

you blocked me on facebook and now you're going to die

Heijjsan!

Mun Tegri tuli tänään Ouluun tapaamaan mua ja nyt siitä tulee feimi koska se pääsee mun blogiin!!1 Shoppailtii ja kuvailtii koko iltapäivä. Mukaan lähti parit meikit, kengät ja yks koru ja mitäs mitäs, mun rahat katos TAAS kuin tuhka tuuleen hupsista saatana. Huomenna ois ollu tarkotus mennä Haaparantaan mutta se suunnitelma siirtyikin tiistaille joten huomenna photoshootataan Hansun kanssa! Nyt illalla ollaan pidetty Disneymovie maratoonia ja katottiin Mulan ja Anastaasia, aw. Haluun kovasti nähä vielä pokahontaksen ja tuhkimon joten ne ehkä huomenna hihihi.

IMG_4478
Mun emo_kid
IMG_4490
IMG_4511
IMG_4537
IMG_4550
IMG_4560
IMG_4561
IMG_4570
IMG_4574
IMG_4578

2 kommenttia:

  1. Ihana toi vika koru! näytät muute iha lappalaiselle tossa yhessä kuvassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:D Lappalainenhan mä olenkin. Mutta siis mulla on vähä kysmysmerkin alla että palautanko vai pidänkö :D

      Poista

:--)