30 maaliskuuta 2012

If you never try, you will never know

Heij!

Oon ehkä maailman ylpein itestäni kun ensin tappelin tän blogin html koodin kanssa kolme tuntia, sekotin koko blogin ja nyt vihdoin (toivottavasti) sain tämän toimimaan. Oon stressannu koko tän alkuviikon koeviikosta (joo nii vissii..) ja huomenna ois viimenen koe onneksi. Lontooki lähestyy hurjaa vauhtia koska kahden viikon päästä oonkin jo Lontoossa. Tänään kävin kaupungilla hakemassa parit tarvikkeet seuraavia shootenkeja varten koska sunnuntaiksi oon varannut Valveelta yhden tanssisalin omaan käyttööni n. tunniksi ja mennään sinne sitte shoottaileen Jansun ja Alinan kanssa iltapäivällä. Mun ois tarkotus käydä sunnuntaina myös testailemassa mun uutta vuokrahevosta.

Kävin tossa yks päivä myös kuvailemassa yhen kaverin kanssa ulkona joten laitan parit julkasemattomat kuvat hänestäkin tähän. Toivottavasti ei suutu mutta mun mielestä mulla on oikeus julkasta ne koska itse hän niitä pyysi ottamaan ja kuvasin niitä sairaana ja jäätynennä räntäsateessa joten..:--)

Ainiin ja sitte kunhan raskin luopua tästä mun punertavasta tukasta niin vedän ihan vaaleenpunaseks, hui ku jännää.

IMG_7266
IMG_7354
kunde7017867409_97d74f3ae2_b
Picnik collage
IMG_7363
IMG_7375 IMG_7325




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)