23 joulukuuta 2011

Ten thing you want to say to the ten different people right now.
(Teidän ettei kaikki nää imiset todellakaan lue tätä blogia mut jokatapauksessa..Ainii, multa on myös luultavasti turha kysellä näistä koska en paljasta näitä :--D)

1. Oot maailmassa tärkeintä mulle ja arvostan sua kaikista maailman ihmisistä eniten. On hienoo että mulla on sun kanssa näin hyvät välit ja voin kertoo kaiken sulle. En todellakaan tiedä mitä tekisin ilman sua. Rakastan suaaaaa vaikka oonki välillä kiittämätön ja ilkee.
2. En tiiä mitä tekisin ilman suakaan. Oot ainut joka tietää IHAN kaiken musta ja tunnet mut paremmin ku mä ite itteni. Saat mut aina piristymään ku oon huonolla tuulella tai surullinen. Ymmärrät puolesta sanasta mitä tarkotat ja naurat yhtä paskoille jutuille ku mä. Jaksat aina kuunnella mun valitusta ja samoja ongelmia päivästä toiseen. I love you more than you can imagine.
3. Oot naurettava. Mulle ois sopinu että oltais oltu kavereita vielä kaiken jälkee mutta sä pilasit kaiken. En voi käsittää sitä että joku ihminen on noin lapsellinen ja on ollut kaiken aikaa mutta well, love is blind. Toivottavasti vielä joskus aikuistut ja ymmärrät miten muita kohdellaan. Oot myös aivan helvetin kaksnamaanen ja taitava manipuloimaan. Olin todellakin aivan liian hyvä sulle.
4. Musta on aina ollut kiva viettää sun kanssa aikaa koska meillä on niin samanlaiset jutut ja yhdessä hauskaa. Harmi että ei olla tehty pitkään aikaan yhdessä mitään ja ehkä molempien pitää vaan jatkaa eteenpäi uusien kavereiden kanssa, se kuuluu elämään.
5.Susta on tullu ihana kaveri jo nyt. Sun kanssa on helppo olla ja voin kertoo sullekki melkee mitä vaan. Muistan vielki ku näin sut ekaa kertaa ja oisin heti halunnu tulla puhuu jtn mut en viittiny, haha. Vaikka ollaanki aika erinlaisia nii silti meil riittää aina jotai puhuttavaa, jos ei muusta nii sit mun kriiseist. Hehe.
6. Oon tavallaa pahoillani miten oon kohdellu sua mutta et sä itekkään oo mikään täydellinen ollut. Oon ehkä sanonu susta pahasti mut et edes huomaa miten sä itse kohtelit mua ja mitä sä musta sanoit. Luulen et me vielä joskus ehkä ollaan yhteyksis mut iha hyvä kai olla vähä aikaa pitämättä mtn yhteyttä..
7. Susta on hankala saada mitään selvyyttä. Oot välillä super mukava ja kiva mut välillä sun jutut on vähä weirdoja. Saatat huomaamattas töksäytellä vähä sellasii juttuja jotka ehkä loukkaa muita etkä ite ees tajua sitä. Oot ehkä vähä wnb mut kyl mä susta silti pidän.
8. Apua en tiiä mitä tähä pitäis alkaa kirjottamaan.. Oot ihana sillonku sille päälle satut. Tiiän että välität oikeesti kavereistas mut oot välillä aika kaksnaamanen. Musta ois ihan kiva tehä jotain joskus sun kanssa koulun ulkopuolellakin mut tunnut kokoajan olevan niin kiireinen. Liiottelet joskus aika paljon juttuja ja säki saatat puhua asioita niin ettet huomaa loukkaavas muita. Vaikka kirjotinki tähä aika suoraan näitä asioita, niin jos tunnistat itsest nii sun pitää tietää myös että jokatapauksessa tykkään susta ja oot tärkee.
9. AAaa-AAah, Sussa vaan on sitä jotai. En jaksa vaivautua kirjottamaan pidemmästi koska oon varma ettet lue tätä.
10. Oot nii mukava ja ystävällinen ja ihana mut harmi ettei ehitty tutustua paremmin. Musta vähä tuntuu et aattelet että oon hituc outo. haha.

Nine things about yourself.

1. Rakastan shoppailua ja kenkiä!
2. Ja mun ystäviä.
3. Rakastan myös mun perhettä valtavasti.
4. Mulla oli melko hyvä jaksotodistus nyt.
5. En YHTÄÄN ihmettelis jos mulla todettais joku ADHD, 4real.
6. Oon ehkä lähössä vaihtoon ja mua pelottaa.
7. Osaan puhuu suomen lisäks jotenkuten englantia ja ruotsia ja vähän ranskaa.
8. Valokuvaus on ihanaa ja oon myös aika hyvä piirtämään.
9. En haluis koskaan kasvaa yli 20v.

Eight ways to win your heart.

1. Pitää huomioida mua
2. Ei saa olla semmonen liian kiltti eikä tossun alla, pitää ehdottomasti olla jotain omia mielipiteitä
3. Olla rehellinen! Mut ei siis tarvi heti ku on vahingossa kattonu jotain toista niin olla tunnustamassa mulle et nyt tuli katottua. En tiiä tajusitteko.
4. Pitää kuunnella mun huolia ja draamaa eikä niitä saa vähätellä.
5. Sit ois kans kiva jos tajuais mistä tykkään ja mistä en
6. Aaa ois kans ihan kiva jos ois kivannäkönen ja mua pidempi
7. Ei mikää helvetinmoinen eläinrakas ja ei saa pitää tyylii legginsei jalas
8. Ei saa olla myöskää mikää vitunmoine kriminaali ja pitää muista hemmotella mua jeejee.:--)

Seven thing that cross your mind a lot.
(En oo aivan varma ymmärsinkö tätä kohtaa ihan oiken hehe)
1. Mikä mussa on aina vikana
2. Miks jotku asuu jossai Nycissä ja viettäää mahtavaa elämää mut mä asun jossai Oulus.. pitäiskö tässä nyt itkee vai nauraa.
3. Mitä haluun elämältä
4. Mikä musta tulee isona
5. Miks mulla on nii huono itsekuri
6. Mikä joissai ihmissä vaa on muka nii perkelee hienoa.
7. Miksen vaa voi saaha kaikkee mitä haluan

Six things you wish you had never done.
1. Oisin voinu jättää tutustumatta pariin ihmiseen
2. Oisin myös voinu monessaki tilanteessa miettiä ensin ja sanoa asiat vasta sitten
3. Koko viime vuoden alku oli aika perseellee
4. Ei ois pitäny päästää ittee tähä kuntoon
5. Ois pitäny miettiä kouluun hakiessa et mihin oikeesi ITE haluan eikä mitä muut haluaa
6. Valahdellu muille.

Five people who mean a lot ( in no order )
1. Mom
2. Dad
3. SaraMikkoAnssi
4. Janette
5. SussuAlinaJassuHenna jnejne

Four turn offs
(en tiiä tajusinko tätäkään oikein hihi)
1. Epäsiisteys
2.
3.
4.

Three turn ons
1.
2.
3.

Two smileys that describe your life right now.
1. :---D
2. -.-

One confession.
Nää oli yllättävän hankalia mulle!

tumblr_ldrvbbRZRH1qbixyfo1_500

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)