03 joulukuuta 2011

My heart still beats

Heihei.

Iiiihanaa ku pitkä viikonloppu! Ei oo mitään oikeeta asiaa enkä tähän aikaan yöstä jaksa juuri mitään kirjottaakkaan. Tänään oon käyny aamulla kotona mutkan ja Jassulla pikkupoikkujouluissa ja illalla kävästiin Jansun kanssa Sussun luona bileissä. Pakko sanoa tähä et oon nii perkeleen pettyny pariin ihmiseen.. tässä tälläne perus lauantaiangsti.

Ainii kävin tänään shoppailemassa yksin ku oli 30min ylimääräistä aikaa..
plus oon saanu joulukalenterin haha , ty Jaana!

IMG_7834ere
IMG_7831sss
IMG_0029we
IMG_7946d
IMG_7921dsds
IMG_7912wqd
IMG_7894DDD
IMG_7997
IMG_7993
IMG_0031
IMG_0027
IMG_0026
IMG_0028
IMG_0024
IMG_0023
IMG_0021
IMG_0020
IMG_0019

Lievästi sanottuna harmittaa kun ikinä ei saa kuvattua mun päivänasuja (jotka muuten on viime aikoina ollut aika hyviäkin) kun tulee jo pimee..
Jos jotain oma naama täällä häiritsee niin ilmoittakoon kommenttiboxiin, please.
Huomenna photoshoot med min kärlek, yay!

4 kommenttia:

  1. hei hyi :D toi mun ja sun kuva.. pylly vilkkuu ja muutenki mut samapa se! :) t. jas

    VastaaPoista
  2. Huomaa kyllä miten tekoripset tekee ihmisestä eri näkösen :D Mutta kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  3. oooot NIIN kaunis ja ihanat kynnet! kunnon tommone täydellisyys<3 olen kateellinen sulle nainen

    VastaaPoista
  4. Jassu// Höpöhöpö!
    Ano// Haha joo :--D Kiitos!
    Ano// Apua senki höpö! En nyt sentään mutta kaunis kiitos ja olen erittäin imarreltu!:--DD

    VastaaPoista

:--)