26 marraskuuta 2011

Endless

Heij heij!

Pää hajoo ku oon ollu koko illan kotona ja kukaa ei oo lähteny mun kaa mihinkää, voi nyyhkis. Mulla oli aamulla filosofian koe josta en tajunnu hevon helvettiä.. Käytiin sit maman kanssa shoppailemassa ja ku päästiin kotiin nii jaksoin jopa kuvatakki kaikki ostokset päällä. Pitäis nyt ehkä pidättäytyy vähäks aikaa shoppailusta. Mulle tuli nimittäin eilen postissa kolme mekkoa joista pidin kaksi ja yhden lähetän takaisin. Jotta en jäis ostosten suhteen tappiolle niin laitoin Mimaxilta pari Konad-laattaa tilaukseen joiden pitäisi tulla ens viikon alussa. Turhauttaa ehkä maailman eniten ku meikkasin jne näin vaivaa laittautumalla jotta saisin uusia hyviä profiili kuvia nii joo-o ykskää ei onnistunu, ei siinä. Ei mulla muuta..:--)

blog (20)
blog (1)
blog (12)
blog (15)
blog (2)
blog (19)
Kaks uutta paitaa ja noi legginsit! Toi puuterinvärinen paita on perfecto mut sais kyl olla yhden koon pienempi..
blog (16)
Tää mekko tuli eilen postissa ja vaaleenpunanen villatakki on myös uusi.
blog (18)
blog (17)
Oon oikeesti aika kauan jo ettiny ihan pinkkejä tai punasia pillejä ja nyt löysin ne! Ihanuudet mut saa nähä uskallanko pitää noita :--D Hihi
blog (3)
blog (4)
blog (9)
blog (10)
blog (11)
blog (6)
blog (7)
blog (8)
blog (5)
blog (14)
blog (13)

Ihanaa lauantaita ihanille!

6 kommenttia:

  1. onks toi vaaleanpunainen neule mistä? :---)

    VastaaPoista
  2. Nuo punaset housut <3 mistähän? (:

    VastaaPoista
  3. Ano// Nuo on piecesin eli micksistä :)

    VastaaPoista
  4. Ompa kiva toi vaaleenpunane/puuterinvärine mekko :) onks se h&m:ältä! Ja tosi kiva tää sun blogi löysin vasta nyt,vaikka oon jo jonkin aikaa lukenut sitä sun kynsiblogii!=)

    VastaaPoista
  5. Miia// Tack så mycket! Joo ja itekkin tykkään kovasti tosta vaal.pun mekosta. :) Ja siis joo, on alunperin henkkamaukalta.:)

    VastaaPoista

:--)