19 elokuuta 2011

Don't u remember?

Hellllo!

Eka kokonainen kouluviikko takana ja viikonloppu eessä päi, ihanaa. Käytiin tänää Jansun kanssa iltapäiväl kaupungilla ja eilen oli kortteli haipakka oulus. Oon ollu viime yöt mummolla yötä keskustassa ku en oo jaksanu niitä aamu viiden herätyksiä jos koulu on ollu kaheksaksi. Torstai oli suht kauhee päivä koska koulua oli taas kasista neljään ja olin ihan poikki ja kun kävelin mummolle nii conssista melkee tippu pohja irti, vad? Joo no ei siinä, lähin sitte kaupunkiin ostaan uusia kenkiä mut mukaan tarttu kaikkee muuta paitsi ne oikeenlaiset kengät. Ostin kyllä seppälästä kengät tohon hätätapaukseen mut ne on liian isot ja klonksuu ku kävelee eli en saanu totakaan ongelmaa ratkastua.

Eilen oli siis se korttelihaipakka ja mentii sinne Jansun kanssa joskus seiskan aikoihi. Illalla vasta alko sataan nii istuskeltii sit mäkkäris porukalla ja 23.00 oltii sit jo "kotona". Huomenna ois Summer end party ja sinne pitääää päästä!

Ainii, ja tiistaina mun pikku ponny lähti maailmalle, märy meinas päästä ku tulee pikkusta nii ikävä. <3


ready (4)

ready (1)

hhhhready (3)

Ihana Tellu, tulee niiiii hirvee ikävä ku siitä tuli kuitenki nii tärkee mulle näitte kahen yhteisen vuoden aikana.

Picnik collageggdfd

Bleiseri - 7e Seppälä
Toppaliivi - 6e (Diesel)

IMG_9028

Äiti osti mulle uuden maton ja peilin mun huoneesee ja sit ostin maalii et saan hopeet kehykset maalattua siihen peiliin.

IMG_9027

Hame - 5e Seppälä

IMG_9023

Kaikki lakat oli n. 3.5e/Kpl Citarista ja sit toi eyeliner kynä oli jotain 8euroo. Käskin äitin ostaa mulle tommoset että saan testattuu. Tolla saa tosi siistii jälkee, love it!

IMG_9019

IMG_9017

Parhaimman hajune Seppälän halppis hajuvesi ever!

IMG_9014

Vyö - 2e Seppälä

IMG_9013

Ja sit äiti hankki mulle kans uuden tuubihuivin ja käskin sen ostaa kans lankaa et se voi kutoo mulle sellasen ihanan paksun ja harmaan, nam!

IMG_9011

plus sit uudet pussilakanat. Taisin unohtaa ne mun kengät Ouluun mut ehkä mä joskus myöhemmin vaivaudun laittaa niistä kuvaa.

Tällästä tilannepäivitystä, vi ses!

Edit// Unohin kokonaa sanoo et koulussaki menee jo huomattavasti paremmi ku ekoina päivinä, oon ylittäny jopa itseni ja hankkinu itelle ystävii! Oikeesti aivan ihanii tyttöi! <3 Kohtalo toi mut ja Juliat uskonnon tunnilla yhtee...XDDDDDDD

8 kommenttia:

  1. tuli melkeen märy ? :ooo miten tuommosessa tilanteessa voi olla ITKEMÄTTÄ ???

    VastaaPoista
  2. Ano// Noh, tänää on sitte itketty senki edestä.

    VastaaPoista
  3. Minne tuo sun poni lähtee? :( ymmärrän sua tosi hyvin..mullaki kuoli vasta heppa se oli melkeen oma ja olin ihan pikku tytöstä asti hoitanu sitä 10 vuotta :((

    VastaaPoista
  4. Ano// Tellu lähti uuteen kotiin ku mulla ei riittäny aika enää lukion takia ja tallipaikka lähti alta :((

    VastaaPoista
  5. miks nää kuvat on nykyää tällasii ylivaaleita? :--(

    VastaaPoista
  6. Ano// Siirrä hiiri kuvie päälle nii ne on normaaleita :)

    VastaaPoista
  7. Miia! Dr Pepper on oikia asenne :DDDD ps tuo viimene kuva susta ja tellusta tuo muokkailtu on ihana <3 ja se edellinenki <3

    VastaaPoista

:--)