18 heinäkuuta 2011

Don't want go home

Kerro itsestäsi 1oo asiaa ja lopuksi haasta joku ystäväsi tekemää sama.
1.Mua naurattaa iha hirveenä nyt :--D
2.Mutta kauhee rage päällä ku mun flickr ei suostu lataan kuvia
3.Joten en voi postata kunnon postausta
4.Mun kaveri sano et mun blogi on menny tylsäks
5.Ja siks mun lukijat on lähteny kävelee
6.En oo tänää käyny ehkä ainuttakaa järkevää keskustelua kenenkään kanssa..
7.Mut olin tänään kaupungilla
8.Ja ostin vaikka mitä kivaa+laitoin saran ostamaan mulle mekon hehe
9.Mulla on siis yks pikkusisko ja kaks isoveljee
10.Ja mulla on hyvät välit molempiin vanhempiin ja arvotan niitä hirveesti
11.Sain pari tuntii sit kuulla hauskimman jutun pitkään aikaan..:--D
12.Mun pidennysten pitäis tulla tällä viikolla
13.Mulla on hirvee jano mut en voi lähtä alas koska kaikki nukkuu
14.Inhoon maailmassa enite älykääpiöitä ihmisiä ja sitä ääntä ku joku syö :::D:D:D:D
15.Sit inhoon kans ilkeitä ihmisiä
16.enkä voi tajuta et joku saa kiksei muide kiusaamisesta ja haukkumisesta
17.Ja siks oon tosi onnellinen ku yläaste loppu ja pääsi kaikista eroon
18.Veronica Maggio on paras eeverrr!
19.Oisin halunnu tänä kesänä ruisrockiin ja provinssiin mut en päässy
20.Mutta saatan mennä Qstockiin
21.Osaan suomen lisäksi ihan hyvin englantia ja ruotiskin menee :--D
22.Jason Derulon Don't want go home on paras heti veronican jälkee!
23.Mulla on paaaaaaaljon tuttuja ja kavereita
24.ja yks paras kaveri
25.jonka oon tuntenu aina
26.Mulla soi nyt Anna abreu-Worst part is over
27.Huomasin tänään et melkee kaikissa "hiteissä" on pakko olla joku räppiosuus
28.En jaksa enää valittaa vaikka valitin ennen kaikesta
29.Oon aika tyytyväinen mun elämään
30.Vaikka mua kaduttaakin jotkut asiat mitä oon menny tekemää
40.Oon seurustellu vaan kerran
41.Monet meijän entisestä koulusta piti mua tosi itserakkaana ja huuteli mulle kaikkee tosi ilkeetä aina
42.mut oon oppinu oleen välittämättä muiden mielipiteistä liiaksi.
43.En pidä itseeni mitenkää erikoisen kauniina mut useimmiten oon tyytyväinen mun ulkonäköön
44.Mulla on iha mielettömän paljon vaatteita
45.Ja rakastan kenkiä ihan hirveenä!♥
46.Mun mielestä GUESS on ruma ja muovinen merkki, sori.
47.Mulla on ollu viimeset kaks vuotta "oma" poni ja annan sen pois elokuussa..
48.Sen lisäks mulla on kaks maailman ihaninta seropia
49.Haluttais äitin kanssa hankkia meille chihu mut isi ei innostu asiasta
50.Ollaan myös haettu molemmat piskit extempore ilman iskän lupaa..XD
51.Meen lukioon
52.Oon hirmu sosiaalinen
53.Ja tykkään olla esillä ja tutustua uusiin ihmisiin
54.Mutta inhoon ylikaiken ja en voi sietää huomion hakemista!
55.Haluun koko ajan jotain uutta
56.Enkä osaa säästää rahaa.
57.Oon melkee varma et mul on adhd mut en oo käyny missää tutkimuksis
58.En tuu toimee isoissa porukoissa
59.Mun kanssa on helppo tulla toimeen mut tiedän TODELLA paljon ihmisiä jotka ei pidä musta
60.Oon ollu joskus ihan hirvee emo/ernu
61.Ja toivon ettei kukaa muista enää niitä aikoja..
62.En tykkää myöskää WNB ihmisistä jotka esittää muuta ku on
63.Tykkään tosi paljon valokuvaamisesta
64.Ja musta tulee ehkä joskus valokuvaaja
65.Haluaisin olla myös kampaaja,maskeeraaja,poliisi,lentoemäntä ja vaikka mitä
67.Tässä on hirvee määrä asiaa joka ei kiinnosta ketään..
68.Mulla ja Jetel ois tarkotus lähtä ens kesänä Lontooseen
69.Olin kesätöissä päiväkodissa
70.Tykkään pelata myös fudista ja pelasin sirä joukkueessa 8-10vuotta
71.Oon harrastanu myös Show,hiphop ja street dancee
72.Ja oon ratsastanu 8vuotta
73.Oon hyvä piirtämään
74.Ja mulla oli hyvä todistus
75.Hamittaa että kesä on pian ohi
76.siltiki ootan lukiota ja sitä et pääsen tutustuun uusiin ihmisiin
77.Meidän talo on myynnis
78.Ja haluaisin muuttaa Pariisiin tai New yorkiin
79.Oikeestaan meinasin hakee au pairiksi Suomalais pariisilaiseen perheeseen
80.Lapset on hurmu sulosia vaik en ennen tykänny niist ollenkaa!
81.Silti menee hermo jos jossai kaupassa joku kakara huutaa ja kiljuu
82.Haluaisin alkaa taas pelata futista
83.Mut mun jalat ei kestäis sitä
84.Saan ehkä uuden koneen tällä viikolla
85.Tarvisin myös uuden kännykän ja lisää objektiiveja
86.Eva Longoria ja Vanessa Hudgens on maailman kauneimpia naisia
87.Ed westwick, Zac efron ja Channing tatum on hottiksia!
88.Mulla soi kokoajan joku biisi koneelt tai nrjltä
89.Lady Gagalla on uskomattomia pukuja ja mahtavaa musiikkia
90.Luen hirveesti eri blogeja
91.Inhoon kuinka jotku lukijat mielistelee bloggareita
92.Haluaisin olla Latino tai amerikkalainen
93.Oon kuulemma täys blondi
94.Säikähin kerran uimassa mun rastoja ja saan kuulal siitä vieläki..
95.On turhauttavaa kirjautua bloggeriin ja huomata ettei kukaan oo kommentoinut.
96.Musta kuulemma huomaa milloin oon vihanen
97.sillon kuulemma kirjotan täydellisen oikein ja laitan aina pisteen perään, muulloin oon hirvee typottaja
98.Mulla on kriteerilista mun seuraavaa poikaystävää varten XD
99.En vois ikinä alkaa polttaan tai käyttään nuuskaa
100.Ja heti ku oon 18 niin otan tatuoinnin, tiedän jo millasen!

6 kommenttia:

  1. MITII onko sulla ollu rastat :ooo

    VastaaPoista
  2. Terhi// voi kyllä on xdd

    VastaaPoista
  3. Millasen tatuoinnin oot aatellu ottaa? :> btw kiva blogi!

    VastaaPoista
  4. Ano// Tälläsen: http://weheartit.com/entry/11847707 tai tälläsen: http://weheartit.com/entry/10289533 :--)♥ Voisin myös ottaa tekstiä ranteeseen.(:

    VastaaPoista
  5. ääääh ei tosta näääää... laita toi kuva tänne blogiii

    VastaaPoista
  6. Ano// Tsekkaa uusin postaus!(:

    VastaaPoista

:--)