20 heinäkuuta 2011

Ah, mun flickr toimii!

Moi!

Jeejee, vihdoinkin saan kunnon postauksen aikaseksi koska mun flickr pelittää taas! Oon ollu iha ragena ku en oo saanu tehtyy uutta postausta enkä lisättyy kuvia, vaikka toisaalta, eipä mulla hirveesti oo ollu asiaakaa. Tän viikon oon ravannu koko ajan väliä Kempele-Oulu ja siinäpä tää alkuviikko on mennykki. Oon löytäny ihan kauheena uusia hyviä blogeja mun hiljaiselon aikana ja mulla ois paljon uusia postausideoita kunhan jaksaisin ja viitsisin alkaa toteuttaan niitä. :) Tänään taas vaihteeksi käytiin Oulussa. Oltiin Jansun kanssa Nallikarissa ottamassa aurinkoo tunti tai pari ja sen jälkeen käytiin maman kanssa tyhjentämässä meijän kirppari pöytä. Kävin sit illasta viel mummol siivoon ku olin luvannu ja mitäkummaa, kaiken tän mun tän päiväsen työn jälkeen mulla on koossa 70e, wouwou! Puuttuu enää noin puolet uudesta objektiivistä. Mitäs muuta.. Eilen mulla oli valmennus ja huomenna isi varmaa lähtee kuskaan mua ja Tellua änkälle hyppäämään. Enää noin kuukausi ja sitte mun pikkune lähtee eteenpäin, tulee kova ikävä. ♥ Ja pian tosiaan alkaa koulutki.. ei voi olla totta! Oon itkeny koko päivän verisiä kyyneleitä koska A.pidennyksiä ei näy eikä kuulu ja B. Äiti ei ostanu mulle sitä objektiiviä vielä.. Oon tehnyt aika paljon viime aikoina rättiostoksia joten niistä voisin tehä viel yhen lyhkäsen postauksen tähä heti perään..(--:

Nääää (6)

Jag igår

Nääää (3)

Picnik collager

Puspus, min lilla ponny ♥

Nääääd

jep 211

jep 116e

jep 047yu

Mama ♥

Nääää (2)

Kuten näkyy, ostin uuden laukun ja mulla on edelleen sen fixaus vähän kesken.. Oon halunnu niittipohjasta laukkua niin kauan ku muistan joten ei auttanu ku ottaa ohjat omiin käsiin, lol. :--D

AND PLEASE, vastatkaa mun kuvapostaukseen!

Ja en ikinä voi hehkuttaa tätä tarpeeks , mutta Veronica Maggio on paras IKINÄ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)