18 toukokuuta 2011

Silmät kii. Katsotaan, pystyykö tuuleen nojaamaan

Moikka!

Huomenna ois sit paluu kouluun, houkuttelis kylläkin jäädä vielä kotiin nukkumaa, hah. Aamulla koin jonkun sortin ihmeparannuksen ku kurkkukipu, kuume ja nuha oli tipotiessään.. Mit?
Oon viime päivät vaan katsonu leffoja ja nukkunut ja ommellut. Eilen aikani kuluksi lyhensin nuo yhet caprit shortseiksi ja ompelin toisen taskun päälle pitsiä ja tänään fixasin tota mun rustokorua vähä, laitan alas kuvaa. Tuun hulluks jos oon hetkenki tekemättä mitää, mulla pitää koko aja olla jotai tekemistä. :--D Huomenna sitte vihdoinki pääsen tallille sekä laittamaan kynsiäkin ja lauantaina mennään varmaankin äitin kanssa kattelemaan mulle mekkoa ysien juhlaan. Mulla on kauhee lista tekemättömiä asioita jotka pitäis hoitaa pois päiväjärjestyksestä mut ei oikee inspaa.. Onneks ens viikolla pikkunen irtiotto arjesta kun lähetään luokkaretkelle till helsingfors!

Ainii ja eilenhän oli aivan ihana ilma täällä, sato ihan kaatamalla! Ja tänä aamuna oli sit ihanan vihreetä, melkeen kesä jo. ♥

Kumpi ulkoasu on parempi, tämä vai edellinen? Laittakaas muutenkin kommenttia tulemaan!:)

Blogi (2)

Blogi (3)

Blogi (6) Blogi (8)

Blogi (4)

Tossa yllä siis ne shortsit ja sit lyhensin ton vyönkin ku sekin oli vähän liian pitkä. Kuvassa myös uus bleiseri joka on liian iso olkapäiltä eli sillekkuin on tehtävä jotain.

Blogi (5)

Blogi (1)

Blogi (7)

Koitin tänään suihkun jälkeen tota Dove'n itseruskettavaa kosteusvoidetta ja ihan hyvin tuntu toimivan, ei jää liian tummaksi taikka luonnottoman näköiseksi.

Blogi (9)

Ihana äiti toi mulle kaupasta myös jäätelöö ja suklua ettei varmasti pääse laihtumaa.. :--DD

Blogi (10)

Uinon blogista bongasin joskus tälläsen ja päätin sit itekki yrittää.. Noi "nauhat" on vähä solmussa mutta kyllä se siitä..

Nyt kerrankin ajoissa lähen etsiin huomiselle vaatteet ja nukkumaa!

9 kommenttia:

  1. noi kuvat tuolla banneris on aika nähty jo.. Edellinen oli kivempi

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tämä on parempi kuin edellinen!

    VastaaPoista
  3. myös mun mielestä tää ulkoasu on kivempi :)

    VastaaPoista
  4. Ano 1// Aijjaa :s
    Huopalahti ja Ano 2//Kiva jos miellyttää :)

    VastaaPoista
  5. Annabella// Mäki tykkään siitä.:)
    Roosa// Thanks darlinggg!

    VastaaPoista
  6. Tee tutorial tuosta korviksesta!

    VastaaPoista
  7. Ano// Joo voisin vaikka joskus tehä kuva tutuon jos jotain kiinnostaa..:--D

    VastaaPoista

:--)