06 huhtikuuta 2011

Mikä merkitsee?

Hello my darlings!

Viikko jo puoliksi pulkassa, jes! Maanantaina oli siis matikan valtakunnallinen jota tein 150minsaa, tänään oli matikan tukari ja huomenna matikan koe! Koko viikko siis matikkaa, huh.. Maanantaina huomasin että mun entiset kengät hajoaa käsiin ja halusin heti tilalle uudet, no enhän mä Ouluun just sillon päässyt ja sekös alkoikin vituttaa. Kilttinä tyttönä sitten purin oman vitutuksen muihin, hyvä mä..not.

Tänään sitten vihdoin ja viimein pääsin sinne Ouluun hakeen uusia kenkiä ja yksien kenkien sijasta ostinki kahet kenkäparit! Mukaan lähti myös uusi meikkivoide ja kynsilakkoja joilla sitten testasin Water marple lakkausta sadatta kertaa, ja ekaa kertaa elämässä se onnistu! Tein ite illalla myös ruokaa (tortilloja......) ja decoroin mun kännykän uusiksi. Oon ollu siis iha super reipas!

Oon myös jaksanu panostaa tällä viikolla aika hyvin omaan pukeutumiseen pitkästä aikaa koska sain hyvin inspistä we♥it'istä. Ainii ja voi ei, mulla on hirmunen tatuointikuume. Oon alkanu äitiä ja iskää jo vähä pehmitteleen tatskaan ja ei kuulosta enää nii kauheen vastahakosilta. Toinen suostuttelun aihe ois ruisrock. Sinne on ihan pakko päästä koska sinne on tulossa mm. : Paramore,PMMP ja Hurts!


Blogiim (1)

6.95e - Seppälä

Blogiim (11)

Blogiim (2)

Blogiim (8)

Kuvistunnin aikaansaannoksia. Mallina Leenu. Meillä on nyt siis viime kuvistunneilla ollu tehtävänä lavastaa kevätjuhlaa varten salia ja suunnitella maskeeraukset näyttelijöille ja tänään päästiin vähä testaamaan jo.

Blogiim (6)

Kuvasta sitten näkyyki myös vähän päivänasua. Päällä oli siis KappAhlin pitsipaita ja Miumiu kuosinen korkeavyötäröinen hame.

Blogiim (3)

Blogiim (9)

Blogiim (12)

Koristukset oli ihan pakko vaihtaa jo koska tiistaina mulla tippu kännykkä tallilla jonnekki mutalammikkoon ja oli iha järkyttävän näköne sen jälkeen joten.. noh.. tässäpä tätä lopputulosta.. :--D

Blogiim (7)

Blogiim (14)

Blogiim (18)

Onhan nuo aika onnettoman näköset vielä mut paranee varmaan sitten ku ehin harjotella enemmän tota tekniikkaa. :)

Blogiim (4)

Blogiim (16)

Blogiim (10)

Blogiim (13)

Mun uudet vaaaauvat..♥ Molemmat kengät siis Spirit storesta, kiilakorot 59euroa ja tennarit alennuksessa 15euroa. Thanks Mom!♥ Ss'n kävellessäni luulin että mun suunnitelmat ois ollu selvät eli siis tiedossa jo mitkä kengät otan mut sovitin ainakin 20oaria ku kaikki oli niiiiin ihania..

Blogiim (15)

Blogiim (17)

Pari uutta sormusta, design by me.

Ps.

Blogiim (5)


Pps. Mariska on paras! :DDDDddd

11 kommenttia:

  1. Ihanat kengät muru♥! Ja ois kyl aika unelma päästä ruisrockii joo... :(

    VastaaPoista
  2. Roosa ja huopalahti// Kiitti,mäki rakastan niitä! :D♥ Ja Roosa hei.messii vaa !:p

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Huom huom kaikki anonyymit ja vähemmän anonyymit!

    En oo ite kirjottanu ainuttakaan kommenttia tänne anonyymina joten mulle on aivan turha tulla uhkaileen ja huoritteleen mitään nimettömänä. Tää asia on jo sovittu eikä mun oo alunperinkää ollut tarkotus loukata ketään joten anteeksi niille joita tää on loukannut.

    VastaaPoista

:--)