12 huhtikuuta 2011

Times Square can't shine as bright as you, I swear it's true

Hejdå!

Jasså, oon postannu viimeks viime torstaina eli long time no see. :--D
Anyway, viikonloppu meni perjantaista sunnuntaihin Raahessa. Perjantaina siis juhlittii Nooran 17vee synttäreitä ja Lauantaina päästiin Kimin kaa lähtemään liikenteeseen vasta seitsemältä illalla koska nukuttiinki pitkään (Lue: minä nukuin..) ja loppu ilta sit hengattii porukalla. Kotona olin sunnuntaina sitten siinä kahen maissa aamusta ja illalla käytiin Saran kanssa ratsastamassa ja porukoiden kanssa Oulussa, Pannussa syömässä.

Perjantaina sain uuden trenssin (niitä on jo kolme .. oho) ja sunnuntai-iltana fixasin vähä noita shortseja mm.lisäsin nappeja ja kavensin + lyhensin lahkeita. Eilen oli koulussa kässää ja mun mekko on jo melkeen loppusuoralla kunnes sit sovitin sitä ja huomasinki sen olevan iso. Suoraan sanottuna, miten helvetissä kokoa 32 oleva mekko voi olla iso? Ei varmaa auta ku alkaa kaventelee sitä sit ens viikolla. Tänään koulussa ois ollu englannin valtakunnallisen kuuntelu mut olin koko päivän kotona ja illalla käytiin Saran kanssa ratsastamassa taas maastossa ku maastot oli jo aikas kuivinu. Kauhistus ku poneille oli kasaantunu virtaa.

Tänään oon reippaillu ja käyny kahesti tallilla. Mun oli tarkotus laittaa itelle myös ranskalainen manikyyri mut se vähän jäi kuten myös uusien pidennysten tilaus (ja englannin kokeeseen luku) mutta jospa sitä huomenna. Katottii Saran kanssa yhessä tänään se Prinsessa elokuva ja oli ihan katottava ja jopa hyvä.:)

Ainii sit vielä sellanen tosi hieno juttu että, mulla on jo 24 lukijaa bloggerin kautta! Wuhuu! Ootte ihania. ♥ Ps. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?

Ja taas loppuun joitain randomeita kuvia viikonlopulta ja alkuviikolta.

IMG_5000

IMG_5101

Picnik collage

hh (1)

IMG_5148

IMG_5156

IMG_5157

IMG_5162



4 kommenttia:

  1. Moi! Tää sun blogi on kiva. Kaipasit palautetta ulkonäöstä , niin sanoisin että ois kiva saada tähän myös jotain väriä! :)

    Käy kurkkaan myös mun http://kkrriissttaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä kanssa blogin ulkoasu on aika simppeli, joten väri olis kiva! :3

    VastaaPoista
  3. Ihana ulkoasu<3 munki pitäs tehä uus mut oon vähä lagi nii kattoo ny..

    VastaaPoista
  4. Kris ja hupalahti// Kiitti palautteesta,mikä väri iskis?:--D

    Roosa//Thnx hun ♥

    VastaaPoista

:--)