23 helmikuuta 2011

Born this way

Helou.

Tänään olin sit pitkästä aikaa taas kolulussa ja oikeestaan tälläkin hetkellä mun pitäis olla lukemassa huomiseen bilsan kokeeseen mutta mutta.. oon vähä luistanu hommasta. Tämä ja ens viikko on ihan täynä kokeita,siis ihan joka päivä. :( Mutta sitte sen jälkee pääseeki onneksi lomailemaan. Äiti ja iskä varas eile hotellitki.

Tänään mulla ei oo mitään kuvaa päivänasusta (eikä oikeen mistään muustakaan) vaik se oiski ehkä ollu kerranki ihan kuvaamisen arvonen. Vaatekriisiä pukkaa kans viikonlopulle mutta tein eilen aika löydön mun vaatekaapista jota en ees tienny siellä olevan! Löysin siis mustat Armanin farkut jotka istuu tosi hyvin mun päälle, jee.

Ja sitten asiasta seuraavaan. Oon ajatellu alottaa jonkun uuden harrastuksen joka ei veis kuitenkaa kovin paljon aikaa. Oon siis ennen harrastanu tanssia joka oli tosi kivaa mut lopetin samalla kun mun kaveri lopetti koska en halunnu tanssia sielä yksin. Oon harrastanu myös futista tosi monta vuotta (vähä alle 10) mutta jalka ei enää kesän jälkee kestäny. Joten nyt aattelin ratsastuksen lisäks jotain mut en oo viel keksiny et minkä haluisin alottaa.. Voi hyvinki kyllä olla et tuo ajatus jää toho mietintä tasolle mut oisha se kiva..:)

ga (1)

ga (3)

tumblr_lh18k90Fvu1qdxgc6o1_500_large

Ihana ihana Rihanna ♥

ga (2)

Mut nyt kuitenki lähden jatkaan iltaa näiden parissa.. C ya!!

5 kommenttia:

  1. Toi sun banneri on aivan ihana!!!

    VastaaPoista
  2. mitä mitä ooks sä pelannu futist?:D ps. meil oli noi samat bilsan monisteet D:

    VastaaPoista
  3. Mikaela//Voi kiitti :)
    Emppu// Jep.:D melkee 10vuotta

    VastaaPoista
  4. janette// hui se on pelottavaa ja varmaa tosi vaikeeta XD!

    VastaaPoista

:--)