24 maaliskuuta 2012

Jette johdatti mua Narniaan. Fuckin Narnia.

Jepsis, käytiin kuvailemassa parit räpsyt perjantaina koulun jälkeen (hehehe lintsasin viimesen tunnin tän takia, oon siis badass) ensin Myllytullissa ja sitte Ainolassa aka Narniassa. Jansu laitto mun tukan ja otti kuvat, respectiä sille. Naamassa uusia ripsiä nyt kun liimatkin suvaitsivat saapua.
Btw, mulla on aivan loistavia suunnitelmia seuraaville shooteille. CANT WAIT!!
Ainiin ja hajotin ton mun Canonin lisäsalaman mutta mummo anto mulle uuden. Täytyy ehkä jättää isin kirjattavaksi tuo parempi jos se sais taiottua sen henkiin. Nyt ei oikee inspaa laittaa niitä eilisen bilekuvia tähän postaukseen niin maybe later. Ja jos en jo aiemmin maininnut niin värjäilin mun tukan tosiaan uusiksi ja nyt oon true punapää.

IMG_5777ddd
IMG_5776222
IMG_6004
IMG_6003
IMG_5984
IMG_5954
IMG_5952
IMG_6113
IMG_6299
Uus speedlite
IMG_5897
Jansu ja sen kamut.. pulut..
IMG_5727
Käväsin mamin mukana myös kaupas ja en tietenkään voinut lähtee ilman et oisin ostanu jotai.
IMG_6118
Tähän sopivasti loppuun viel pari emokid_95 ja conssit.

Puspus, hyvää yötä kaikki ihanaiset.

2 kommenttia:

  1. Luin sun blogia , ja katoin et jonnekki kirpparille oot laittamas vaatteita joten minne kirpparille ja mikä pöytä :D kävis tsekkaamas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli vissii viikko sitte, eli ei oo enää <: Paljeella oli!

      Poista

:--)