25 helmikuuta 2012

Ehkä ois helpompaa olla, jos ajatukset ei ois hirmumyrskyjä vaan tähdenlentoja

Heij!

Ei mulla taaskaan ole mitään asiaa kun oon koko viikonlopun ja aikalailla sen viime viikonkin vaan kotona maannut sairaana. Huomenna ois tarkotus lähtee kuvaileen mun kaverin heppoja Ouluun ja kirjottaa äikän novellianalyysi, ihanaa.. Kävin eilen hakemasta postista mun takin jonka olin pari viikkoa sitten tilannu ja mami osti mulle pari uutta lakkaa. Aattelin pistää TAAS ens viikolla kirppispöydän ku oon niin rahantarpeessa ja pari gtn ihanaa vaatetta kummittelee vielki mielessä. Laitoin myös mun yhen obusen myyntiin.

IMG_3332
IMG_3334
IMG_3336
IMG_3341
mun putkiwauvat. Aattelin täydentää kokoelmaa taas uudella muotokuvaobulla heti ku saan ton edellisen canonin telen myytyy jeejee :--)

Onkos teil ollu hauska viikonloppu?:)
Ps. Pariisin kevät on ihana !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)