21 tammikuuta 2012

Sadness is my boyfriend. Oh, sadness I'm your girl.

Helou.

Eilen oli aivan supa hyvä päivä! Mulla ei ollu koulua ja käytiin Jassun kanssa aamulla kaupassa. Sit illasta menin kaupunkiin Ellin kanssa ja latoin sille kynnet. Mulla meni niissä n. 3tuntia. Käytiin kuvaamassa kellarissa vielä ja hui perkele me oltii aiva kuset housussa. Saatiin kuitenki joitaki hyviä otoksia ja voisin heittää niitä tänne.

Tänää käytiin maman kanssa keskustassa ja tyttöjen kanssa syötiin yhes. Loppuillan oon lagannu ja chatannu Josien kanssa, hän on oikeastaan aika ihana. (Hän myös käski mainita tämän..) Koristelin taas yhen kangaskassin josta kuvaa alempana. Huomenna ois tarkotus käydä kaupungilla ja tehdä mun wanhojen mekko valmiiks.

Onneks enää viikko ja sit koeviikko jollon saa vihdoin levätä! (vaihteeks..)

Mutta nyt kuvia, ja paljon! Olkaas hyvät.

IMG_0461
Oon unohtanut esitellä heidät aiemmin. Sain nää mun Joonakselta, aww, eiks ookki jättekivat!
IMG_0417
IMG_0659
IMG_0619
Tyttösiänihän en kuvannut lainkaan, vain ruokaa. Noh, sehän mulla muutenkin on mielessä 247 joten mitä sitä totuutta kaunistemaan.
IMG_0660
Molemmat uusia, mitä tyksitte? Musta varsinki toi lintukassi onnistu erinomaisesti ja rrrakastan sitä!
IMG_0503
IMG_0527
IMG_0533
IMG_0539
IMG_0545
IMG_0563
Herranjumala noita ton naisen silmiä. Eihän kellää normaalilla vaan voi olla tollasia.
IMG_0581
IMG_0586
Eilisen asu
IMG_0600
IMG_0605
IMG_0607
Ja tän päivän asu. Noi kengät oli mulla ekaa kertaa jalassa ja noilla ei siis todellakaan pysynyt pystyssä kun pohja oli niin liukas. Näytin siltä kuin oisin voinu puhaltaa useemmankin promillen joten mama kävi heittämässä mut Jassulle.
IMG_0596
IMG_0433
IMG_0427sds
IMG_0431dd
Näissä viimesissä kuvissa siis on mun wanhojen juhlameikin ja tiaran sovittelua. Meikkiä täytyy tummentaa vielä ja hankkia tekoripset jostain. Hiuksia en todellakaan aijo jättää noin kämäsen näköseksi vaan menen tiistaina Hennan kanssa kokeilemaan juhlakampauksia. Tarvis varmastikkin ennen Wanhoja vielä värjätä toi järkyttävä juurikasvu.

Mut nyt nukkumaan nii jaksan huomenna herätä aikasin jotta kerkeen.. kirjoittaa äidinkielen aineistoaineen.. <3 Öitä mussut ja hauskaa sunnuntaita.

15 kommenttia:

  1. oj vad fina tygväskor!

    VastaaPoista
  2. Etkai tosissas käytä noita KESÄkenkiä ulkona talvella?! :''DDD Herranjumala, sit sitä ihmetellään ku on liukas pohja ja varpaat jäässä -.-

    VastaaPoista
  3. Är Joonas din pojkvän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun joonakselta? onks se sun poikakveri vaii? :)

      Poista
  4. xdddddddddd ei tota kuvaa saanu laittaa! vammasimmu, mut koht se on taas normi=)biutiful sinä♥

    VastaaPoista
  5. Ano// Tack så mycket.:)
    LOL// En, testailin vain ettei ne jää käyttäättä. En kylläkään ole maininut mitään jäisistä varbaista?:)
    Ano// Mikset kysyny suomeksi? Ei ole.
    Ano// Ei oo mun bf :--D
    Elli// :D:D:DD Saaha sen höpö! Eiku kaunis sä. <3

    VastaaPoista
  6. vähä jännät silmät! mite tommonen?

    VastaaPoista
  7. Varför hon inte är din pojkvän? Du älskar inte honom?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ehkä ala mun ja joonaksen juttua tänne blogin puolelle selittämään. Ole hyvä ja kysy vaikka facessa jos kiinnostaa.

      Poista
  8. Jag vet inte vad heter du så jag kan inte vara din kvän i fb.. förlot.. :/

    varför du kan inte berätta? :oo

    VastaaPoista

:--)