17 tammikuuta 2012

Pitkästä aikaa

Heissan.

Long time no see.. On ollu tässä vähän kaikenlaista ja ei oo innostanu juurikaa tää bloggaus eikä pahemmin kuvaaminenkaan. Olin viime viikonlopun Rukalla ja oli kyl sellane vklp että huhhu..:--D Oon unohtanu esitellä parit uuet ostokset joten niistä nyt samalla kuvaa. Ps meijä Nerppa ja Nala on maailman sulosimpii + mulla on koirakuume!

blogi (5)
Mun uudet maiharit jotka jouduin ostaan lastenpuolelta koska muut oli isoja yhyy + uus henkkamaukan "liivi" jota oon jo aika pitkään himoinnu.
blogi (7)
Parit uudet kynnet sekä mun tiara jonka ostin wanhoihin!
blogi (6)
"kauluri" 5e - JC
Toppi 3.70e - JC
Sukkikset 7.95e-50% - Seppälä
Legginsit 16.95e-50% - Seppälä
Kangastussit 2e/kpl - Tiimari
"Rustokoru" 3.5e - Glitter
blogi (8)
Pari kuvaa maailman söpöimmästä Nellistä, mun uudesta Vintage jakusta ja leffoista jotka mami osti mulle.
blogi (4)
blogi (3)
blogi (2)
blogi (1)
Seuraavaks saatteki (vihdoin) postausta mun 2011 vuodesta...:)

1 kommentti:

:--)