27 lokakuuta 2011

We found love

Moiks!

En oo jaksanut sairaana paljon päivitellä blogia koska olo on ollut niin huono eikä mulla asiaakaan oikeastaan ole ollut. Käytiin muistaakseni toissa päivänä Terveyskeskuksessa jo toisen kerran ja mulle diagnosoitiin (onkoha se semmone sana mitä tarkotan..) keuhkokuume. Käytiin hakeen äitin kanssa mulle apteekista 6 pakettia lääkkeitä ja kotona ootti valmiina ko kaks! Nyt mulla on sellanen lääkitys että oon sekasin ku seinäkello. Koko lomana en saa lähteä sänkyä pidemmälle ja varmaan kouluviikon ekat päivät vielä sairastelen kotona.

Eniten ärsyttää tässä se että olin niin paljon suunnitellut näkeväni ystäviä loman aikana ja ois pitäny mennä shoppailemaan jne jne mutta nyt kaikki suunnitelmat kusi pahemman kerran. Äiti ihana kuitenkin kävi Oulussa keskiviikkona ja toi mulle Gossip girlin kolmos kauden <3 Se oli ostanu mulle myös suklaata (ei kylläkään nyt just oikein maistu heh), ihanan mekon, tekoripsiä ja vaikka mitä ihanaa!

Eilen oli kuitenkin jo sen verran hyvä olo että jaksoin ajatellakin jotain ja päärtin sit piristää itteeni shoppailemalla netissä vähän. Laitoin Mimaxille n. 50euron edestä tilaukseen kynsijuttuja ja Polkashopillekkin lähti 70euron edestä vaatteita, niitä odotellessa! Onneks ainakin Mimaxissa on sen verran nopea toimitus että pitäis tulla ehkä jo huomenna.

Harmittaa kovasti kun kaikki liput tonne LMFAO keikalle oli jo mennyt mutta mun wanhat taitaa olla samaan aikaan (? ainakin jokin lukija mainitsi näin) joten enpä sinne olisi päässytkään. Wanhoista tulikin mieleen että niiden harjoitteluhan alkaa jo seuraavassa jaksossa ja tässä jaksossa mulla ei liikutaa enää olekkaan kun sain liikuntakiellon kuukauden ajaksi.

002
002 (2)
001

Niistä kynsistä joista äsken mainitsin on kuvaa mun kynsiblogin puolella.:)
Nyt jatketaan saran kaa Gg'tä, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)