28 elokuuta 2011

now you're gone

Hellou!

Oon ollu postaamatta kaaaauan ihan vaa siks et oon nii tunnollinen lukiolainen joka ei uhraa ajatustakaa muulle ku koululle, that's right! Koko viime viikko meni tosi vauhilla, samoin viikonloppu. Viikonlopun aikana ehdin käydä ratsastamassa, kaupungissa ja nähdä Jansuakin. Käytiin eilen illalla Finnkinossa katsomassa Bad teacher, I liked it. Olin jansulla yötä ja tänään käytiin Sarkun kanssa kuvaamassa metsäs parit kuvat joita saatte nähdä seuraavassa postauksessa ja sit äsken vielä tehtiin mamin kanssa kurssivalintoja loppu ykkösluokalle. Ei mulla tässä muuta asiaa, voisin heittää vielä "parit" kuvat loppuun. Ainii ja siitä vielä piti sanoa että ku kyselette/huomauttelette siitä ku en oo postannu mut en todellakaan ehi aina viikolla postaamaan koska mun aikataulu on kutakuinkin tällänen kouluviikkoisin: Herään kello viis että ehtisin kuudelta lähtevään linkkuun kun koulu alkaa jo kello kahdeksan. Kotona oon siinä viiden taikka kuuden maissa jonka jälkeen jaksan tehä vaan pakolliset kouluhommat ja lähtee nukkumaan. Joten olkaa kärsivällisiä jos ei joka päivä postausta tule.

Anssi 001

Koulua ja henna 160

Koulua ja henna 083

<3 28.8 025

Koulua ja henna 072

Koulua ja henna 158

Koru - Vila
Neule - H&M (UUSI)
Toppi - H&M
Farkut - GT
Kengät - Spirit store

28.8 014

Paita - H&M
Housut - Seppälä
Koru - Seppälä
Laukku - "LV"
Kengät - ?

28.8 030

28.8 016

Kauluspaita - Bikbok (UUSI)
Toppi - H&M
Farkut - ?
Kengät - Spirit store
Panta - ?
Kaulakoru - Ur&Penn

28.8 015

Sormukset - Glitter, uusia!
Noi kaikki oli 7e/Kpl.

28.8 035

Musta hame - 2e (H&M)
Raidallinen - 1e (GT)

28.8 034

Farkku liivi - 2e (Lindex)

28.8 033

Paita - 0,5e (H%M)

28.8 032

28.8 031

Paita - 1,2e (H&M)

28.8 010

Pakotin Saran ostamaan nää ja aijon pakottaa sen myös ostamaan mulle Gleen ykkös kauden. Tosin, jos huonosti käy saatan joutua maksamaan ite puolet..:--( Blaaa

28.8 009

Kengät - 7e Seppälästä

28.8 008

Sain onneks myös uusii sukkiksii. Oon vissiin aika mestari jo näide tuhoomises ku tälläki viikolla hajottanu vähintäänki kolmet.

Koulua ja henna 161

Bikini yläosa - 3e
Iha vaa siltä varalta jos oon vuonna 2039 jo rantakunnossa.

28.8 006

Ingooratkaa tää toppi..

28.8 005

Neule - Zara

28.8 004

28.8 003

Huomatkaa myös että musta on selvästi tulossa jonkin sortin urheilija ku oon saanu tälläsii merkki_urehiluvaatteita. Ja siis tän lisäksihän valitsin ties kuinka paljon valinnaisia liikunnankursseja, jeij.

28.8 002

Toppi - D&G

28.8 001

Mekko - H&M

Ja tulipa myös mieleen että saatoin tänää ehkä pilata mun pidennykset? Lyhensin osaa nimitäi melkee puolella..:--D No okei en iha mut silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)