02 elokuuta 2011

Kylmästä lämpimään

Heippps.

Oon ollu eile ja tänää iha kauheeeeeen reipas, oon tehny vaikka mitä hah.:--D
Eilen äiti herätti mut jo yheksältä et lähetää Zeppeliiniin, eli sain nukkua reilut viis tuntii. Käytiin kierteleen vähä aikaa kauppoja ja hakeen mulle uus hiusväri plus pari kirjaa. Illasta käytiin pitkä lenkki koirien ja Tellun kanssa jonka jälkee äiti värjäs mun hiukset, tää on nyt ihanan pehmee ja tasasen värinen.

Tänään oon kans heränny pretty early ja soiteltii äitin kanssa kaikki lukiot läpi että mihin ihmeeseen pääsen kun Merikosken paikat olikin jo ihan täynnä. No, niin oli kaikissa muissakin lukioissa. Onneks saan varmaankin paikan OSYKistä, sinnehän mä oon "aina" halunnukki.:)

HRHE 012

Picnik collage888888

Oon nyt lukemassa tuota "RUOHOA LUNTA" kirjaa ja innostuin lukemisesta nii paljo et luin sen jo melkee kokonaa..:--D Seuraavaks aijon alkaa lukee ton "Häkkipoika" tai "Hiljaisuuden lapset".

Picnik collagef

Päällystin uuestaan myös mun Demi-kalenterin, mitä tykkäätte?<: hh 037

hh 015

Ihana mussukka! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)