04 kesäkuuta 2011

Who dat girl?

Moikka!

Ihanaa kesälomaa kaikille ihanille!:--) Oon nii ilonen kun sain hyväntodistuksen (keskiarvo n.8.3) ja kesäloma alko! Loman kunniaksi kävin hakee itelle kaupasta Starbucks Latten, Ison Ben&Jerrysin ja uusimman Miss mixin! En ehi kauaa lomaillakkaan kun maanantaina jo alkaa työt ja niitä on sitte seuraavat kolme viikkoa. Ja vielä mahtavempaa on se että saatiin Jansun kaa varattua lentoliput Oulu-Riika-Tukholma! Vietetään siis kaks ja puoli viikkoa ruotsissa, ihanaa.

Päivittely on jääny tosi vähäselle nyt kun viimeset kouluviikot on ollu nii hulinaa.. On ollu tanssiharjottelua, awardseja (mut muute palkittiin vuoden neidiksi...) ja kevät juhlaa yms. Ollaan siis monena päivänä saatu leikkiä prinsessoja..


Muokkaa (15) Muokkaa (13)

Blogii (3) Blogii

Blogiin (8) Blogiin (6)

Blogiin (7)

Blogiin (4)

Blogiin (3)

Blogiin (2)

Blogiin (5) Blogiin (10)

Blogiin (12)

Blogiin (11)

11 kommenttia:

  1. _SUTTAA_ja vähä äkkiä mun naama!!!

    VastaaPoista
  2. niimpä ja voit kyllä kysyä ennenku laitat näitä kuvia koko maailman nähtäväks tänne. hyi vittu mun hiukset ja kaikki. kato tota ihrapersettä. t. jassu

    VastaaPoista
  3. Lennu// Onneks saatii asia jo selvitettyy senki pöpi ;)
    Anonyymi aka jassu// Suurimmat anteeksi pyyntöni ja voi vittu ei kiinnosta sun perse mua eikä varmaa kovin monee muutakaa, not my business.

    VastaaPoista
  4. Mikä toi alaosa on mikä sulla on noissa kahessa ekassa kuvassa? Ihanuus :*

    VastaaPoista
  5. Roosa// Joo noi on aivan ihanat että kiitos vaan JANETTE joka hyvää hyvyyttänsä nuo ihanat shortsit mulle luovutti ;)♥

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva blogi, ainut vaa et postauksia tuleee iiiihan liian harvoin. Että sinänsä aika tylsä!!1

    VastaaPoista
  7. Ano//Kiitti! Joo koitan kyllä päivitellä aina ku ehin ja jaksan mut no can do..:s

    VastaaPoista
  8. missä välissä susta on tollu tollane teennäinen? luin sun blogis ensimmäisii postauksii, nii sit nyt nää uusimmat on iha höttöö.. Ja kauhee, miten puhut joillekki sun kavereilles tässä ku ne pyytää poistaan jonku kuvan, minkä oot ilman lupaa laittanu.. Get a life

    VastaaPoista
  9. Ano// Turha alkaa arvioimaa mun käyttäytymistä ilman että tietää mun ja mun kavereiden välejä..:) Ompas ikävä jos en miellytä sua, mutta postaan vain itseni takia, enkä miellyttääkseni muita. Miksi edes luet mun blogia jos tää on täyttä "höttöö"?

    VastaaPoista
  10. On pakko saada nauraa tollasille teennäisille hippaloille.. lul..

    Mitäs noi sun kirjotukset "mitä mieltä ootte lukijani" yms.? taidat kirjottaa kuule iha lukijoille, etkä itelles :D:D:D:D:D:D:D:D::D

    VastaaPoista

:--)