26 huhtikuuta 2011

Talleilua

Kiirettä pitää..

Oon nukkumaan menosta jo 13minsaa myöhässä joten laitan vaan nyt pari kuvaa tältä päivältä pidemmittä puheitta. Mulla oli siis uus kamru koulussa ja tallilla mukana joten sieltä siis pari hassua kuvaa. hehe :--)


nämä (10)

nämä (6)

nämä (11)

Ingooratkaa ripset, en tiiä mikä niitä vaivaa näin nykyään mut siis kuvan päätarkotuksena oli tuo etutukka jota oon pitäny jo aika monestikki tolleen nyt ku opin letittään.. Haha :-D

nämä (9)

Plus oon true kouluratsastaja, ye?

nämä (8)

nämä (7)

nämä (5)

nämä (4)

nämä (3)

nämä (2)

IMG_5440

ÖITÄ musut! ♥

5 kommenttia:

  1. Minkä mallinen tuo kamera on?

    VastaaPoista
  2. UUUps mun oli siis tarkotus kysyä objektiivia, sori :D

    VastaaPoista
  3. Ano// Mun uus kamera on siis Canon eos 400d ja käytän/oon aina käyttäny perus kittiä ja nuissa parin postauksen takaisissa kuvissa on käytetty mun poikkiksen fisua :--D

    VastaaPoista
  4. kivoja kuvia sul täs blogissas. :) tekstii sais olla kyl lisää. vaik eihä sille mitää voi jos aina ei tuu tekstii.

    VastaaPoista
  5. Ano//Kiitti. (: Tää oli vähän tämmönen pikapostaus ku iskä hoputteli nukkumaan nii ei ollu aikaa ku lisätä vaa noi kuvat tohon..:(

    VastaaPoista

:--)