04 lokakuuta 2010

Only girl in the worldd




Helou my honeyss-

Ei oikee inspaa kirjottaa just nyt mut nii-ii...
Kuitenki,oon siis tänää vaihteeks ollu omalla lomalla ku ei koulussa ollu oikee ketää kavereita paikalla ja ei vaa jaksanu rankan viikonlopun jälkee,hehs.

Lauantaina oltii siis aamusta kirpparil myymäs Saran kaa ja ei ollu hirveen tuottavaa hommaa mut tuliha sieltä jonku verran rahaa. Illasta sit olin Jassun,Jennin,Hennan ja Julian kaa Zeppeliinis siel naisten illassa ja oli tosi kivaa vaikka Henna lähti aika aikasin.

Sunnuntaina Kati kävi valmentamassa mua ja Tellua ja me mentii koulua. Hirvee ku se iski mulle jalkaan pitkät jalustimet! Tuntu taas vaihteeks ettei mikään onnistu ton mun ponimuksen kaa mut kyllähä se siitä sitte.



Oh no kuinka kaunis kuva musta mut tän kuvan päätarkotuksena on noi lapaset jotka äiti mulle kuto.. :d






Vihdoinki mun kynnet on tetin jälkee ees vähän kasvanu niin että sain näitä ees vähä lakattuu!! ♥












My darlings ♥

Voisin oikeesti vähä rajottaa shoppailua koska esim. mun yhteiskunta opin työ (= Budjetti mun menoista) on aika lailla miinuksen puolel :(

Xoxo,Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)