29 lokakuuta 2010

Happy b-day to me!

Oltii tänään äitin ja Saran kaa kaupungilla kiertelemässä ja kävi niin että sain jo mun synttärilahjan meijän vanhemmilta,vaikka mun synttäreihin on viel oikeestaa kuukausi! Äiti osti mulle siis jo vähä aikaa sit sen täydellisten naisten kuutos kauden ja tänään se osti mulle sellaset super ihanat ylipolven saappaat! Oon iha in love. Etsittii niit useammasta kaupasta mut mikään ei oikee miellyttäny tätä neitiä kun kaikki oli joko väärän värisiä tai sitte liian löysiä pohkeista. Onneks sit löydettiin mun rakkaat Clickistä hintaan 60e. Kirpparilta lähti mukaan vaan ja ainoastaan pari lehtee ja vyö. Tänää ei sit ookkaa oikee mitää muuta mainittavaa tapahtunu.

Paitsi että yks ihana lukia sai mut niin iloseks,tollasta positiivista palautetta on ihana lukee. :)












Mallina Sara.



Oon varmaan hieman etuajasa ku ostelen jo joululahjoja mutta oli pakko ostaa tää Jansulle joululahjaksi koska musta tää on ihan ku sille tehty.:)



Hauskaa viikonloppua kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)