29 syyskuuta 2010

Heyy.

Bloggaaminen on jääny tosi vähälle ku tuntuu koko ajan olevan nii kiire.
Mut tänään käydään äitin kaa laittaan mulle hammaskoru ja viikonloppuna laitan ehkä madonnan kun tai jos meen Raaheen,sitä odotellessa siis.

Mut sit menneeseen viikkoon:
Eli lauantaina oltii äitin,isin ja Saran kaa oulussa ostamassa mun huoneeseen juttuja ja käytii papan synttäreil.
Sunnuntaina oltii kattoon yhen meidän kaverin Alman kouluratsastus kisoja Äimärautiolla ku siel oli PSM kisat! oli kyl mahtavia poneja kaikilla.
Muuten oon vaa käyny koulua ja tallilla pyöriny ja siihenhä se aika sit meneeki..

Mitä ootte mieltä,ku oon hankkimas ehkä uuden kameran,eli kumpi on parempi (hinta-laatu):

CANON EOS 450D maksaa noin 450euroo
vai
CANON EOS 1000D maksaa noin 350euroo ?



Mun uus mp3 tuli postis ja nyt seki on jo blingattu,saatte ehk illalla kuvaa kun laitan uudesta korustaki :)



Mä ja sara joskus pikkusina. Apua ku ollaan söpöjä.



Päivän asua tältä päivältä,huomatkaa uus LV! (;



Tää tenumama.jpg on sunnuntailta..



..ja tää lauantailta.



Mummon ja papan koira musti. ♥






Kauhee kriisi lauantaina ku olin vaivalla laittanu huikset ja lakkaa ei ollukkaa nii äiti osti sit sitä enemmä ku tarpeeks,heh.



Alman hevonen Rafael. Daddy please?



Paras ostos pitkiin aikoihin! oikeesti.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)