17 heinäkuuta 2010

Noni heij hanit! <3

Anteeks etten oo päivittäny ja tästäki tulee kuvapainoitteinen postaus koska en todellakaan oo siinä kunnossa et voisin kovin kirjottaa nimim. 2päivää sairaalassa.

Mutta tätä viikkoa sitte.
Sunnuntain ja maanantain sairastin= ei mitään jännää.
Tiistaina sit pari kaverii piti tulla meille mutta koska niitä ei näkyny ja olin jos valmiiks oulussa nii menin shoppailee (tietenki)! Illalla istuittii,uitiin ja otettii aurinkoa nallikarissa jansun kaa ja se oli _ihan täynä! Mutta oli ihana ilmaki! <3 Sieltä sitte ruokkimaa poni ja hennalle yötä.

Sitte lähettii aamusta taas serguille mutta nukuin melkee koko aja ku pää oli nii kipee et tuntu et se räjähi -.- Tätä pääkipuu sit jatku keskiviikkoonki nii lähettii äitin kaa käymää terveyskeskuksessa josta jatkettii matkaa oulun yliopistolliseen sairaalaan. Mut laitettii tiputukseen ja annettii kipulääkettä nii olo parani sinne kaheksaan mennessä = pääsin kotiin yöksi.

Heräsin sitte neljältä yöllä kipuun nii lähettiin viieltä uuestaan sinne sairaalaan.
Taas laitettiin tippa käteen ja sitte mulle tungettii neula selkää joka oli ihan hirveetä (Mua piti kiinni joku lääkäri ja äiti XD)ja märisin vaa..Xd
Mut selvis sit että mulla on aivokalvon tulehdus joka menee ohi levolla ja lääkkeillä.

Noh,tää asia oli mulle vielä ok kunnes kuulin että en pääsekkää leirille joka alkaa sunnuntaina (eli tänään) ja jouduin siirtyyn seuraavalle.pienoinen vitutus-noh minkäs sille voi.:(

Sitten kuvia!! =)



Tällästä oulussa.. Ensin hirveet helteet ja sitte sataa monta päivää!8(



Laitoin sit tossa sairaana uuet kynnet ku ei muutakaa tekemistä juuri ollu..oli helpot tehä ja musta ainaki iha kivan näköset! Ainii,en voi ymmärtää sitä et nyt on lyhyet kynnet muotia! hyi,ite en kyl leikkaa.



Minä ja jansu rannalla! Oli pakko sutata oma naama ku oli nii järkky mutta jansu on hehkee! <3



Jooh..Miks laitoin ees tän kuvan tänne..XD Sain kätee tollasen k5 laastarin ku siit otettii kanyyli pois ja sit tos toises kuvas on se kohta mihi mua piikitettii!=(=(



Ja sit niit shoppailuja!
Lady gaga kassi H&M 6.95€
Panta KappAhl 2€
Käsikoru KappAhl 2€
Bikinit Seppälä 5€/Osa

Eij muuta!

c ya!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)