24 huhtikuuta 2012

D.I.Y

Heij heij!

Voi apuva, täytyis olla jo nukkumas mut heitän tähä pari kuvaa. Tein äsken maailman kivoimman hupun siihen villatakkiin minkä ostin viimeks kirppikselta. Sit kans saksin vähän tosta yhdest t-paidasta kaula-aukkoa ja hihat pois ja reikii selkään, yeeees. Pari pv sitten upotin kloriittiin (kirjotetaankoha se tolleesti..) toiset mun uusista kirppisshortseista ja niistähän tuli enemmän ku kivat! noi kyl kaipaa vielä joko niittejä tai sit pitsii, we will see. Oon ollu siis aika reipas tänää hahaa.

Eilen btw hain Ginasta tollasia pinnejä (???) joista meinaan tehä olkapääkoristeet tai jonku korun tai jotain mitä niistä nyt ikinä keksiikin. Mukaan lähti alennuksista myös tollanen piikkisormus joka on oikeestaan pretty cool ja spiritistä verkkoliivi, saa kyl nähä pääseekö toikaan reppana käyttöön asti.

Koitin tänää jotain aivan mahdotonta temppua eli poistaa mun facebook-tunnuksia..  Hyvinhän se poistaminen sujui mut olin takasi sisällä taas puolen tunnin kuluttua hahahaha, oon paras.


IMG_1422 IMG_1435 IMG_1443 IMG_1454 IMG_1456 IMG_1447 Näyttökuva 2012-04-24 kohteessa 19.19.26 Tällästä tänään. Palaillaan huomenna, hyvää yötä:--) Ps kommentoikaa norsut. (Tää ei oo pyyntö tai ehdotus vaan käsky!!1)

4 kommenttia:

  1. Wau vähä oot hienosti saksinu tuon paidan! Ja noi shortsit kans älymakeet!

    VastaaPoista
  2. Mitä järkee sun on ostella vaatteit joist et oo enää toskaan vaihees varma et käytätkö niitä? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska ne on hienoja vaikken ookkaa varma käytänkö niit tai sopiiks ne mulle. ja mul oli lahjakortti joka ärsytti lompakossa XD

      Poista

:--)